Beantwoord

Verbindingsset vervangen

  • 21 January 2019
  • 3 reacties
  • 829 keer bekeken

Al jaren een trouwe klant van kpn.
Altijd tevreden geweest. Na onze verhuizing stoort de televisie en valt de verbinding met regelmaat weg.
Klantenservice gesproken. Een super aardige medewerker die de tijd nam om me te woord te staan. Conclusie; de draadloze verbindingssets zijn verouderd.
Bedankt voor de fijne service.
Maar nieuwe verbindingssets voor 2 tv’s vind ik wel erg prijzig. Jammer dat daar dan geen korting op zit na zoveel jaren een trouwe klant te zijn.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 January 2019, 12:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mies2805. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de Draadloze Verbindingsset niet meer goed functioneert. Heb je al geprobeerd om het software van de Draadloze Verbindingsset te updaten? Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit kunt doen. Wellicht verhelpt dit het probleem en hoef je geen nieuwe te kopen. Het is in ieder geval de moeite waard om het te proberen. 😉

Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je het probleem hebt verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Die "Powerline Ethernet Adapters" voor door de electriciteitskabels (De KPN noemt dit "draadloze verbindingssets" maar er iets niets draadloos aan) werden een tijdlang als "de oplossing" gezien. Als je ze hebt gekocht lees je allemaal voorwaarden, die het gemak uit de verkooppraat helemaal tegenspreken. (Ze mogen alleen in aparte electriciteitsleidingen in de muur met een stopcontact direct aan de muur dat uitsluitend hiervoor wordt gebruik) . Ze zijn gewoon heel gevoelig.

Bij mij heeft een KPN monteur een nieuwe TCP/IP kabel getrokken. Hartstikke aardige vent en de kosten vielen heel erg mee. Misschien kan je KPN eens bellen en vragen of dat bij jou ook kan.

Toen ik vroeg of hij de adapters wilde hebben sprak zijn gezicht boekdelen. Hij had liever dat ik het weggooide.

Als je ze toch wilt zoek dan even onder de officiele naam voor dit product.

Reageer