Beantwoord

Verborgen zenders activeren werkt niet

  • 16 October 2021
  • 6 reacties
  • 292 keer bekeken

MIjn verborgen zenders activeren werkt niet , ik haal de vinkjes weg voor de zenders en druk dan op bewaar en sluit ,maar er gebeurt niets ,blijf op die pagina , ga ik naar beneden en klink op verborgen zenders staat er niets meer , ga ik het menu uit en kijk of de zenders te zien zijn , zijn ze er niet , ga ik het menu weer in staan er weer vinkjes voor de zenders .

icon

Beste antwoord door RBxx 16 October 2021, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Veen62 

Er treden inderdaad soms wat problemen op hierbij. Het iTV product team heeft dit in onderzoek.

In een ander topic wordt door een KPN medewerker een mogelijke oplossing genoemd

We hebben een mogelijke work-around gevonden voor bepaalde gevallen waarin kanalen verbergen niet werkt.

En dat is om een reminder aan te maken. Dit gebruikt dezelfde achterliggende systemen en dat stelt dan blijkbaar wat data op een bepaalde manier in dat verborgen kanalen wel werken.

 

bron: 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Veen62 is het nog gelukt om dit probleem te fiksen door via de tv-gids een herinnering in te stellen voor een toekomstig programma?

Ik heb het ook geprobeerd, maar als de kanalen eenmaal verborgen zijn kan ik geen herinnering voor dat kanaal instellen.Het lijkt erop dat je het voorgoed kwijt bent?

Even reminder instellen op kanaal wat wél werkt does the trick, @Valuasteacher :wink: . Daarna kun je wijzigigen onder “zenders verbergen” ook weer opslaan.

Reputatie 4
Badge +2

Haha hier was dit ook het geval. Blijkbaar is er dis geen enkel kpn product wat out of the box of probleemloos werkt. 

Waar is dat wel, @Francoix ? Al eens (mee) gelezen op de fora van andere providers? Bv die van Ziggo.