Beantwoord

Verder kijken op 2e tv

  • 22 July 2019
  • 3 reacties
  • 646 keer bekeken

Ik heb opnemen pakket. 2 tvs. Als ik nou beneden iets terugkijk kan ik deze dan pauzeren en boven op mn 2e tv verder kijken?
Dit werd mij wel verteld bij aanschaf maar nu ik het probeer moet ik weer kijken vanaf begin zonder door te kunnen spoelen.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 July 2019, 16:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Als je niet kan doorspoelen kijk je via de gids met de groene knop.

Als je hebt opgenomen (opnemenpakket; rec-toets; mijn opnames in menu) dan kun je áltijd doorspoelen.

Met de rec-toets kun je direct opnemen of een programma in de gids voor opname inplannen.

In beide situaties wordt per decoder onthouden waar een opname is gestopt. Dus niet per abonneenummer.
Hoi @AngenRicar . Welkom op het forum!
@PeterG legt het perfect uit.Het pauzeren en dan direct doorkijken op de ander tuner gaat niet werken. Ik betreur dat het op die manier is uitgelegd. Gelukkig zijn er hele werkbare alternatieven zoals opnemen of de terugkijken knop. Bij commerciele zenders is het wel vaak zo dat reclame zich niet laat spoelen. Dan is opnemen handiger.
Ik hoop dat je hier mee kunt leven 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂