Beantwoord

verdwenen opnames

• 23 mei 2013
  • 2 reacties
  • 6112 keer bekeken

In februari overgestapt van UPC naar KPN, mede omdat bij UPC het modem nog wel eens kapot ging en we dan al onze opnames kwijt waren. Dit zou ons bij KPN nooit meer gebeuren werd ons verteld want de opnames staan veilig op een server en niet op een modem. Nou je raad het al... binnen 3 maanden al onze opnames weg.... Hoe zo veilig op een server? KPN komt niet verder dan "misschien hebben we een storing bij KPN gehad"... nou fijn dan. Hoe vaak gaat dit gebeuren? Voor deze service betalen we wel 20 euro in de maand meer dan voorheen! Hopelijk begrijpt KPN dan ook dat wij na 1 jaar ons contract weer op gaan zeggen... dit is beslist geen verbetering!

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 31 mei 2013, 10:07

Beste Frank,

Zoals in het privébericht aangegeven, is de conclusie dat het een menselijke fout is geweest. De beloofde coulance zal verwerkt worden met een komende factuur! 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste FrankB,

Inderdaad zouden de opnames moeten blijven staat in de "cloud". Zodat je na eventuele storingen, of wisselingen van ontvangers, alsnog de gemaakte opnames kunt bekijken. Vervelend te horen dat het lijkt alsof ze bij jou echt definitief zijn verdwenen. Ik moet oprecht zeggen dat ik zelden tot nooit heb gehoord dat bij het Opnemen Pakket ineens alle opnames verdwenen zijn. 

Graag zou ik hier wat dieper in willen gaan, om te kijken of ik wellicht toch nog met een oplossing kan komen. Heb je voor mij in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste Frank,

Zoals in het privébericht aangegeven, is de conclusie dat het een menselijke fout is geweest. De beloofde coulance zal verwerkt worden met een komende factuur! 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer