Beantwoord

Vergoeding bij geen diensten

  • 2 March 2021
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Badge

Goedenmorgen,

I.v.m. de (onaangekondigde) overgang van koper naar glasvezel heb ik twee weken zonder breedband aansluiting gezeten. Dus geen internet, geen TV en geen vast bellen. Uiterst irritant. Volg ik de stappen in dit forum draadje dan kan ik maximaal 5 euro vergoeding krijgen en dat vind ik onacceptabel.

Beste moderator, jij bent aan zet!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 March 2021, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge

Goedenmorgen,

I.v.m. de (onaangekondigde) overgang van koper naar glasvezel heb ik twee weken zonder breedband aansluiting gezeten. Dus geen internet, geen TV en geen vast bellen. Uiterst irritant. Doorloop ik de stappen op de KPN website dan kan ik als particulier maximaal 5 euro vergoeding krijgen en dat vind ik onacceptabel. 15/30 maal het maandbedrag lijkt mij meer van toepassing.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Rento, welkom! Jouw rekensom klopt inderdaad als je twee weken zonder diensten hebt gezeten! Ten eerste gek dat we dit onaangekondigd hebben gedaan en ten tweede gek dat je maar 5 euro compensatie krijgt.. Ik kijk dus graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? En kan je een beetje toelichten wat er precies gebeurd is? Waarom ben je zomaar omgezet?

Badge

Dag @Marcia_ 

Het profiel is nu ingevuld zoals gevraagd.

In juli 2020 is de glasvezelaansluiting tot in mijn meterkast gerealiseerd. Die moest nog worden getest en vervolgens zou de NT worden aangesloten. In december 2020 kreeg ik bericht dat het er aan zat te komen. Dus de omzetting zou plaatsvinden maar wanneer precies…

Op 8 februari j.l. kwam ik 's middags thuis voor een MS Teams meeting en kwam ik er achter dat ik geen breedband signaal meer binnen kreeg. Opgelost door met m'n laptop naar een vriendin te gaan met een werkende internet aansluiting. Op de 9e contact opgenomen met de KPN servicedesk en die vertelden mij dat mijn 'telefoonaansluiting’ was opgeheven i.v.m. de omzetting naar glasvezel. Die aansluiting is, na de nodige telefoontjes, op 24 februari hardwarematig gerealiseerd. Op de 25 e kreeg ik een email dat de aansluiting was afgerond en dat klopte ook. Al met al een onaangename ervaring. Lof voor de servicedesk medewerkers.

Dus helemaal zomaar is het niet maar wel onaangekondigd en 14 dagen breedband-loos.

 

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik vergoed 30 euro. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Veel plezier van je glasvezel aansluiting in ieder geval!:blush:

Badge

Dank @Marcia_ voor je prompte actie. Topper!