Verhuizing

• 30 september 2013
  • 4 reacties
  • 3039 keer bekeken

Hallo,

Ik ben sinds afgelopen weekend verhuisd.

Ik heb dit ongeveer 1,5 week geleden aangegeven.

KPN schijnt mij 2x gebeld te hebben overdags, maar dan ben ik gewoon aan het werk, en ze bellen prive.

Nu heb ik ze eindelijk te pakken gekregen maar nu word mijn interactieve TV & Internet pas op 10 Oktober opgeleverd!!

Dit lijkt mij niet de juiste service welke KPN nastreeft.

Dus bij deze alsnog een poging tot het eerder verkrijgen van interactieve tv & internet op mijn nieuwe adres.

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14063

Je moet minimaal 4 weken voor de verhuisdatum aangevend at je aansluiting verhuist dient te worden. Dus 10 oktober lijkt mij van kpn geen gebrek aan service.

Het is een kwestie van het signaal overzetten lijkt mij?

Overstappen is zover ik weet nog sneller..

Reputatie 5
Badge +7
Beste Renate1988,

Zoals hierboven aangegeven, vragen we klanten tijdig de verhuizing door te geven omdat er een bepaalde levertijd zit aan een verhuizing. Dit heeft te maken met een aantal processen en ook het feitelijk aansluiten van je verbinding op je nieuwe adres, het is dus meer dan het alleen "overzetten" van je signaal. 

De primaire verantwoordelijkheid voor het tijdig doorgeven van de verhuizing ligt bij de klant, ik ben bang dat ik dit dus ook niet voor je kan versnellen en moet je vragen de opleverdatum af te wachten.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 6
Badge +9
Misschien als uitzondering, maar normaliter geeft men daar ook 4 weken voor hoor ;)

Reageer