Verhuizing en tegelijkertijd ander pakket.

• 16 januari 2014
  • 3 reacties
  • 2448 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik kaart het hier even aan, omdat ik via de telefoon bang ben voor de misverstanden:

Momenteel heb ik een

Internet+iTV Thuis Instap

abonnement, maar

binnenkort verhuis ik naar een andere stad, waar glas ligt. Ik wil dan ook weer een vaste telefoonlijn erbij. Dit is mogelijk volgens de postcodecheck.

Wordt het oude contract dan ontbonden en krijg ik een nieuw contract voor

Alles-in-1 Glasvezel

het abonnement wat ik dán wil hebben?

PS De exacte verhuisdatum is nog niet bekend.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Dag Dick, 

Bedankt voor jouw vraag. Ik zal hem zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ik maak uit jouw verhaal op dat je momenteel een Internet + Interactieve Televisie abonnement hebt met een losse analoge telefoonlijn (PSTN of ISDN). 

Straks ga je verhuizen naar een andere stad waar glasvezel ligt. Je hebt dan twee keuzes. Je kunt ervoor kiezen om jouw telefonieabonnement te verhuizen naar het nieuwe adres via dezelfde techniek (PSTN of ISDN) en een Internet + iTV contract op Glasvezel af te sluiten. Je kunt er ook voor kiezen om een "Alles in één pakket" van Glasvezel te nemen. Alle diensten werken dan onder hetzelfde abonnement. Tijdens het bestellen kun je aangeven of jouw oude diensten opgezegd dienen te worden. Wanneer je via de analoge telefoonlijn gebruik maakt van Alarmdiensten, dan kan dat alleen met een analoge lijn. 

Jouw huidige pakket (Internet + iTV) kan niet verhuisd worden omdat je van ADSL naar Glasvezel gaat. Hiervoor krijg je straks gewoon een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer. 

Mocht je hierover nog vragen hebben, stel ze dan gerust! 

Met vriendelijke groet, 

Burhan

Reputatie 3
Badge
bijna goed!

Ik heb momenteel geen vaste telefoonlijn, mar wil er op het nieuwe adres wel een.

Maar de boodschap is wel duidelijk zo.

Alleen:

zal ik dit dan t.z.t telefonisch regelen of kan dat ook via een invulformulier op de site.

Bedankt!

Reputatie 6
Badge +11
Dag Dick, 

Ik raad je aan om dit telefonisch te regelen zodat je alles goed door kunt nemen met één van mijn collega's. Je kunt dan alles even nalopen kijken of alles naar wens is. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer