verkeerd abonnementsnummer in itvonline

  • 12 maart 2013
  • 2 reacties
  • 7327 keer bekeken

Sinds afgelopen weekend heb ik televisie van KPN.

Ik kreeg alles zonder problemen aan de praat.

Maar:

Als ik vanaf mijn thuisnetwerk naar itvonline.nl ga dan word ik automatisch met een verkeerd abonneenummer ingelogd. Ook als ik mijn iPad gebruik gebeurt dat. Als ik (op PC of iPad) uitlog, en vervolgens weer inlog met mijn eigen abonneenummer/pincode, dan kan ik wel mijn opnames beheren, maar geen tv kijken "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen."

 

Het lijkt op dat mijn externe ip-adres aan het verkeerde abonneenummer is gekoppeld. Ik heb al gebeld met KPN, maar zij begrijpen niet hoe dit kan. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat kan ik doen om dit recht te (laten) breien?

 

Groet,

Chris


2 reacties

Beste Jeroen,

Ik heb de gevraagde gegevens in een PM gezet.

Reputatie 5
Badge +7
Beste croelofs,

Dat is een vreemd probleem! Graag zou ik wat dieper in de materie willen duiken om dit probleem voor je op te lossen. Heb je hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer? Indien mogelijk ook graag het abonneenummer welke zichtbaar is, wanneer je inlogt op Itvonline. Dan pak ik het voor je op!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer