Beantwoord

Verkeerde afstandsbediening Bluetooth

  • 1 November 2019
  • 13 reacties
  • 130 keer bekeken

@Erwin_ , volgens mij ben jij de held die WEL kan helpen ;)

Ik ben ±2 maanden bezig met KPN om de juiste afstandbediening te ontvangen. Ik heb inmiddels een stuk of 10 collega’s gesproken en ze hebben geen idee wat het verschil is tussen de afstandbedieningen. Ook weten sommige medewerkers niet wat het verschil is tussen infrarood en bluetooth. 

Ik heb ±2 maanden terug het pakket gekocht omdat ze toen reclame maakte over het wegwerken van het kastje. Inmiddels heb ik al mijn infrarood versterkers weggehaald en kijk ik TV met de kast open (niet zo sjiek, haha).

Maar ik zie dat jij weet welke afstandbediening ik nodig heb. Ik heb de zwarte VIP5202, beschik momenteel over 3 witte 4K IR afstandbedeiningen en 1 BT afstandbediening van het oudere model. Dus ik heb al een leuke verzameling ontvangen van je collega’s 😉.

Ik heb inmiddels ook een heel leuk KPN archief bewaard. Zo is het internet verkeerd bij mij aangesloten en had de installateur veel smoesjes waarom het internet niet 200mb zou bereiken. Hij is de hele ochtend (4 uur) bezig geweest met het installeren. Ik had niet aangegeven dat ik er verstand van had want hij had veel leuke feitjes te vertellen.

De “feitjes” die hij aangaf waren allemaal onzin. Ik zit namelijk ook in de business en ik heb het uiteindelijk zelf binnen 10 minuten geinstalleerd met de maximale MB’s. 

De installateur gaf aan dat de BT afstandbedieningen het deden. Toen ik het testen zag ik dat het helemaal niet waar was en dat het gewoon IR afstandbedieningen waren. Hij belde toen zijn collega’s en ook zij hadden geen idee wat er aan de hand was, want het zouden gewoon BT-afstandbedieningen moeten zijn.

Een dag later zou ik een nieuwe afstandbediening ontvangen. Dit is niet gebeurd, waardoor ik zelf weer contact moest opnemen.

Na een gesprek van 1.5 uur bleek dat het nog ontwikkelt moest worden en dat de afstandbedieningen er nog niet waren.

 

Hierna heb ik nog meerdere keren contact gehad om het op te lossen maar blijkbaar heeft niemand echt de kennis en vaardigheden. Ik heb nu ook al 4 afstandbedieningen waarvan geen de juiste ;)

Maarja.. Vandaag zou ik ook weer teruggebeld worden door één van jullie collega’s. Om 10.00.. Even kijken hoe laat het is.. Het is nu 13.45 geweest.. En ik ben wederom niet teruggebeld.

 

Ik ga nu weer verder met werken! :)

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Sjoerd1 5 November 2019, 18:50

Bekijk origineel

13 reacties

Of@Nadia , kan jij mij ook helpen?

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Heeft jouw afstandsbediening een witte of een zwarte achterkant?

Admin: post verplaatst

Ik heb 3 witte afstandbedieningen:

 

en ik heb 1 wit met zwart:

 

Maar volgens mij moet ik deze ontvangen:

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Klopt, je hebt dus blijkbaar drie IR afstandsbedieningen voor de VIP5202 ontvangen en één bluetooth afstandsbediening voor de ZTE ZXV8001.

Admin: post verplaatst

Haha, dat denk ik dus ook 😉.

 

Ik heb nu wederom een KPN collega aan de telefoon gehad. Maar er is geen duidelijkheid over. Deze medewerkers geeft aan dat het aan het TV-kastje ligt. 

 

Hopelijk kan KPN dit op korte termijn oplossen. Het is wat klungelig.

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Het is wat klungelig.

Dat is zeker klungelig.

Ik hoop wel dat je die afstandsbedieningen wilt terugsturen.

Admin: post verplaatst

@wjb ,

 

Ik hoop dat ik iemand van de servicelijn te pakken krijg. 


Haha.

 

Het is wat 😝

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

@Sjoerd1, wat een verhaal. Ik zie dat je meerdere keren contact met ons hebt gehad. Is het gelukt de juiste afstandsbediening te bemachtigen? Anders stuur ik de juiste (onder begeleiding van@Erwin_ :p ) naar je toe!   

Admin: post verplaatst

Hoi@Nadia , bedankt voor je reactie!

Ik heb gisteren een smsje ontvangen van KPN dat er een afstandbediening is verstuurd. Ik ben benieuwd welke versie dit is! ;) 

Wanneer ik het ontvangen heb, dan zal ik het laten weten.

Fijne dag!

Admin: post verplaatst

Ik heb de correcte afstandbediening ontvangen! 


Het werkt nu top! 
 

Tip voor de volhouders. Ik heb uiteindelijk de servicedesk aan de telefoon gehad. Zij hebben logistiek een bericht gestuurd met alle nodige informatie zoals welk tv kastje je hebt. Zij hebben mij vervolgens de correcte afstandbediening opgestuurd.

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Goed te lezen dat je eindelijk de juiste afstandsbediening hebt.

Stuur je die afstandsbediening van de ZTE nog wel even terug.

Als mijn afstandsbediening het begeeft dan heb ik wat meer kans dat er nog een exemplaar beschikbaar is. :wink:

 

Admin: post verplaatst

@wjb , Goed om te lezen inderdaad :)

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Hah, @Sjoerd1. Yes, de aanhouder wint! Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zal intern laten na kijken of dit proces wat strakker kan. Moet niet de bedoeling zijn dat er telkens de verkeerde afstandsbediening verstuurd wordt. We willen wjb niet teleurstellen wanneer ‘ie eentje nodig heeft ;)

Retouradres: 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Reageer