Beantwoord

Verkeerde afstandsbediening gekregen

  • 17 January 2020
  • 22 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb de verkeerde afstandsbediening gehad die niet werkt op mijn vip 5202 ik moet deze die van mij is nu stuk ik zou deze graag opgestuurd krijgen kan dat zo snel mogelijk wand heb nu niks

met bluetooth

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 January 2020, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Op de foto zie ik de juiste ab voor de Arris 5202. Een andere is er niet.

Je moet 'm wel (nog) koppelen met de Arris i.v.m. de Bluetooth-verbinding.

Hier staat daarover ook wat uitgelegd.

Reputatie 2
Badge

Klopt Peter die op d foto is de goede maar die is gevallen dus is kapot en heb nu deze gehad en die werkt niet met mijn vip 5202 kastje

 

Oh dear. (heeft die ook een zwarte achterkant? Die is idd uitsluitend voor de ZTE 8001 )

Gelukkig is er tegenwoordig een tool hiervoor (of had je die al gebruikt?).

Afstandsbediening vervangen.

Reputatie 2
Badge

De tool werkt ook al niet bij mij pfffff schiet niet op heelaas

pffff

Staat je Thuis abo wel gekoppeld in je MijnKPN Account?

Vul even je forumprofiel in met je naam, postcode, huisnummer en klantnummer. Dan kan een KPN moderator je a.d.h. daarvan een juiste ab toesturen.

Een moderator die ik nu een seintje ga geven.

Het komt per briefpost, dus hopelijk morgen nog. I.v.m. de briefbezorging wordt het anders helaas pas dinsdag.

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Henk m, dit is niet handig. Vul je forumprofiel in, en laat even weten als je dat hebt gedaan. Dan sturen we een nieuwe op. 

Reputatie 2
Badge

Hoi Erik ik heb het ingevuld

Hoi @Henk m . Dank voor de gegevens. Ik zie dat er vanmiddag contact is geweest en mijn collega heeft jou al een nieuwe afstandbediening gestuurd. Die valt waarschijnlijk morgen door de bus.

Is dit bij jou bekend? 

Reputatie 2
Badge

Hoi Erwin dat klopt maar die heb ik vandaag gekregen en dat was de verkeerde

Ik ben er nog even verder ingedoken. Gisteren is er een chat/gesprek geweest en daar is die ab gestuurd die je in de foto laat zien. De verkeerde dus.

Vandaag zie ik nog een gesprek en het lijkt er op dat nu de juiste ab verstuurd is. Die zal morgen door de bus vallen. Laat je weten hoe het afloopt?

Reputatie 2
Badge

Doe ik

Reputatie 7
Badge +30

Heb je de nieuwe afstandsbediening binnen, @Henk m? Doet ‘ie het inmiddels?

Reputatie 2
Badge

Ja wel binnen gekregen Marcia maar weer de verkeerde ik weet het ook niet meer hoor heb weer zo eent voor die zte en ik heb een ARIS 5202 

Reputatie 2
Badge

Ja wel binnen gekregen Marcia maar weer de verkeerde ik weet het ook niet meer hoor heb weer zo eent voor die zte en ik heb een ARIS 5202  @Erwin_ 

Hoi @Henk m . Wat bizar. Er is toch echt de juiste verstuurd, de laatste keer.

Heb je een foto van alle verkeerd gestuurde ab's voor mij? Dan draag ik er zorg voor dat je daarna de juiste krijgt. 

Reputatie 2
Badge

Dit zijn ze @Erwin_ 

Dank, @Henk m . 

Om te voorkomen dat we deze fout nogmaals maken heb ik mijn logistieke collega's direct benaderd en gevraagd om het juiste model te sturen! Dit keer MOET het goed gaan. 

Reputatie 2
Badge

Oke alvast bedankt @Erwin_ 

Reputatie 7
Badge +30

Er is inmiddels een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg, Henk. Deze keer moet het de goede zijn. Laat je weten als je hem binnen hebt?

Reputatie 2
Badge

Ja ik heb nu de goede ontvangen @Erik_  en @Erwin_  en werkt goed

Reputatie 7
Badge +30

Super! Goed om te horen. Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :grin:

 

Zou je de overige afstandsbedieningen die je in de tussentijd foutief hebt ontvangen willen terugsturen? Je kunt ze in de dezelfde doosjes als waarin ze kwamen, of zelfs even allemaal bij elkaar in, in een ander doosje, afgeven op het postkantoor. Als je onderstaande adres erop zet wordt het gratis verstuurd.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Reputatie 2
Badge

Komt goed @Erik_Â