Vraag

Verkeerde afbeelding in gids bij Prime Suspect

  • 30 November 2020
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 2

Het is al langer fout met het menu. De serie Prime Suspect is niet wat het zou moeten zijn.

Helen Mirren speelt de hoofdrol in die serie, maar nu staat onder datzelfde menu een 3e rangs detective, wél met de afbeelding van Helen Mirren. Titel en afbeelding passen dus niet.

De serie staat gepland op donderdag en op vijdag en nog wel 2 maal op een avond, maar het is steeds dezelfde crap.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @brnrd, bedankt voor jouw bericht.

Het was even zoeken, maar ik denk dat ik een verklaring heb. Ik vermoed dat we hier de naam Prime Suspect als term hebben gebruikt voor alle Prime Suspect series die er zijn. Zo heb je:

  • Prime Suspect 1, Part 1
  • Prime Suspect 1, Part 2
  • Prime Suspect 2, Part 1
  • Prime Suspect 2, Part 2
  • Prime Suspect 3, Part 1
  • Prime Suspect 3, Part 2
  • Prime Suspect 4: The Lost Child
  • Prime Suspect 4: Inner Circles
  • Prime Suspect 4: The Scent of Darkness
  • Prime Suspect 5: Errors of Judgement, Part 1
  • Prime Suspect 5: Errors of Judgement, Part 2
  • Prime Suspect 6: The Last Witness, Part 1
  • Prime Suspect 6: The Last Witness, Part 2
  • Prime Suspect 6: The Final Act, Part 1
  • Prime Suspect 6: The Final Act, Part 2
  • Prime Suspect, Season 1
  • Prime Suspect 1973, Season 1

Dit is een behoorlijke lijst van series met een soortgelijke naam. Ik vermoed dus dat alle afleveringen van al deze series onder de generieke naam “Prime Suspect” zijn gegooid.

Oud is het zeker.

Die met Helen Mirren zijn uit 1991, 1992 en 1993 (voor zover ik via imdb.com kan achterhalen)

Afleveringen seizoen 1

Afleveringen seizoen 2

Afleveringen seizoen 3

In On Demand vind ik overigens niets van/met Prime Suspect (noch in pluspakket, noch in videoland). Zie het alleen op de donderdag op RTL 8.

Waar is bovenstaande te vinden?

Reputatie 2

Voor zover ik kan nagaan, de meeste afleveringen zijn gewist na bekeken te zijn, was de serie op donderdag. Nu stond daar dit keer wel een juist plaatje bij. RTL 8 zo te zien. Maar de eerder genoemde plaatjes waren uit de laatste versies, die van een veel betere kwaliteit waren.

Het potje met het verkeerde dekseltje dus.

Het is nogal verwarrend, want door dat verkeerde plaatje, wist je gewoon niet wat de juiste serie was.

De andere serie gaat over een vrouwelijke aankomende inspecteur, ook een Tennison, maar dat is een veel jongere actrice en de serie is echt, nou ja, 3e rangs in vergelijking met die met Helen Mirren. Al lag dat niet direct aan de jongere, veel minder karaktervolle actrice, maar aan de rest van de crew.

Reputatie 7
Badge +17

In On Demand vind ik overigens niets van/met Prime Suspect (noch in pluspakket, noch in videoland). Zie het alleen op de donderdag op RTL 8.

Ook ik kon alleen de afleveringen op televisie vinden (terugkijken en in de TV gids).

Waar is bovenstaande te vinden?

Ik heb op IMDB gekeken voor alles wat met Prime Suspect te maken had en vond deze lijst aan series. Daaruit trok ik de conclusie dat alle Prime Suspect series onder één naam in de TV gids terecht zijn gekomen. 

Oh dan heeft de titel hier me volledig op verkeerd been gezet. Bedoeld werd dus:

Verkeerde afbeelding in gids bij Prime Suspect. (dan had ik niet eens gereageerd hier)

Reputatie 2

Nou het gaat niet alleen bij Prime suspect verkeerd, Vrijdag meen ik? stond er een film gepland en het was er een met Emma Tompson, Dead again? krijg je er een met een verslaafde seriemoordenaar. Verkeerde plaatje bij de verkeerde film.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Helaas kunnen wij hier niets mee. We krijgen de content zo aangeleverd.

Reputatie 2

Ah, nou, dan zijn de oproepen de schuldigen.