Beantwoord

Verkeerde prijs na toevoegen Pluspakket

  • 21 July 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik wil het pluspakket toevoegen aan m'n TV abonnement, maar als ik dat doe klopt de totaalprijs niet.

 

Prijs voor toevoegen was €65,02, als je daar €9,99 aan toevoegt komt dat op €75,01. Als ik alle bedragen in het lijstje bij elkaar optel, kom ik ook op €75,01, maar het totaal onderaan is €85,01.

Echt heel duidelijk. Overigens heb ik een soortgelijk probleem een half jaar geleden ook al gehad. Beetje jammer dat het nog steeds niet is opgelost…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 July 2021, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik vermoed dat dit een weergave fout is, @abc1234. Als ik de bedragen optel, kom ik namelijk op hetzelfde bedrag uit als jij. Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat je nog een oud-Telfort abonnement hebt. Ik verwacht dat het gewoon goed gaat als je de wijziging doorvoert. Mocht je het niet vertrouwen, dan mag je ons natuurlijk ook altijd even bellen op het gratis telefoonnummer 0800 0402. We helpen je dan graag bij het wijzigen van je abonnement. :)

Ik ga het maar proberen dan. Wel vervelend dat dit gebeurt en niet wordt opgelost...