Vraag

Verkeerde tijd op tv-ontvanger

  • 2 February 2019
  • 6 reacties
  • 264 keer bekeken

De weergegeven tijd op onze xperia box is niet correct. Nu (19:32) wordt een tijd van 20:23 weergegeven. Hoe kan ik dit aanpassen/ resetten?
alvast bedankt voor de reactie(s)

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

6 reacties

Reputatie 7
Er gebeurt verder niets met die tijd, dus het beste kan je dat maar gewoon negeren.
Ik ken ook geen scherm waar je die tijd zou kunnen aanpassen.
Is misschien een optie... echter tijdens het zappen wordt in de gids onderin het programma voor over een uur weergegeven. Dus ik ervaar het wel als onhandig. Zou toch graag een oplossing willen
Reputatie 7
Is misschien een optie... echter tijdens het zappen wordt in de gids onderin het programma voor over een uur weergegeven. Dus ik ervaar het wel als onhandig. Zou toch graag een oplossing willen
Dan heb je het blijkbaar niet over de tijd op de Experia Box, maar over de tijd op een TV ontvanger.
Excuses, ik heb het inderdaad over de tijd op mijn ontvanger. Ik dacht dat die zo heette 😊. Hoe kan ik de tijd op mijn tv ontvanger aanpassen?
Reputatie 7
Ook voor de TV ontvanger ken ik geen mogelijkheid om de tijd in te stellen.
Het bevreemd me ook dat deze niet gelijk loopt.
Heb je de TV ontvanger al een keer gereset? Zie deze instructies.
Heel raar dat de tijd in de tv ontvanger verkeerd is. Het is één centrale tijd voor alle ontvangers op het netwerk. Als je op menu drukt staat er dan bovenin het blauwe blok een verkeerde tijd?

Heel benieuwd: welk merk tv ontvanger is het?
Indien Motorola: 1963 of 1853 of anders?

Reageer