Beantwoord

Niet eens met nieuw abonnement

  • 18 February 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Maand geleden kpn gebeld en gevraagd naar een korting ivm met vaste klant zijn .

Dat was allemaal mogenlijk ik zou 6 maanden lang 15 euro korting krijgen en gewoon mijn abbo door laten lopen want dat beviel mij goed .

Nu kwam de eerste rekening binnen en deze was maar liefst 148 euro terwijk ik normaal rond de 80 euro betaal.

Ik de kpn gebeld en het deze meneer uitgelegd, maar deze gaf mij aan dat ik een nieuwe abbo was aangegaan en de oude was vervallen ik heb dus nu een hussel abbo niet om gevraagd.

Maar ik moet maar gewoon betalen hierna krijg ik wel 6 maanden de korting van 15 euro.

Ik ben het er niet mee eens en wil mijn abbo gaan opzeggen is dit mogenlijk  ik heb tenslotte niet om gevraagd een een hussel abbo.

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 February 2020, 14:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Korting krijgen als bestaande klant is eigenlijk sowieso helemaal niet mogenlijk. Maar als je het dat toch weet los te peuteren, dan gaat dat altijd gepaard met een nieuw abonnement. Dat is nog nooit anders geweest…

U kunt uw Hussel abonnement opzeggen als het nog niet langer dan 14 dagen loopt. Na 14 dagen kan het niet meer. Als u het dan opzegt, dan heeft u geen internet / tv / telefoon meer. Want terug naar de oude situatie kan niet bij KPN. Onmogelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @l de baas Van harte welkom op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Wat een bijzonder verhaal! Natuurlijk gun ik je van harte een leuke korting, die gun ik iedereen. Wat Nick zegt klopt echter precies. Bij een abonnementsverlenging kunnen we eigenlijk nooit kortingen geven. Een korting zonder een abonnementsverlenging ben ik zelf in elk geval nog niet eerder tegengekomen. 

Nu weet ik oprecht niet hoe dit bij jou is gegaan, ik heb je gegevens niet bij de hand. Ik wil uiteraard met je meekijken, maar mocht je je abonnement hoe dan ook willen beëindigen: als je binnen 14 dagen zit is dit inderdaad mogelijk,. 

Reageer