Verkeerde voorlichting/klacht

• 21 maart 2013
  • 3 reacties
  • 7150 keer bekeken

Onlangs hadden wij problemen met onze tv ontvanger in de slaapkamer.

Al bellend met de klantenservice om het probleem op te lossen, had de medewerker ook nog een goed voorstel. On maar voor 1 euro extra sneller internet te hebben.  Ons verouderde bronspakket zou omgezet worden naar  glasvezel in 1 instap.Verder zou er aan ons pakket niks veranderen. Toen wij via internet de pakketten gingen vergelijken, bleek dat dit abonnement ipv 45 euro 56 euro te kosten.Dit is dus niet 1,maar 11 euro duurder. Die 1 euro was dus voorgelogen. Na deze ontdekking contact opgenomen met de klantenservice, maar deze vertelde hier niks aan te kunnen doen omdat de opdracht al was gegeven en we dus niet terug kunnen veranderen. We zitten een jaar hieraan vast. Ik vind het onbegrijpelijk dat je door een verkeerde voorlichting/leugen, je ergens aan vast zit waar we anders niet voor hadden gekozen hadden we de extra kosten geweten.. We willen onze oude abonnement (brons) terug!!

3 reacties

Ik snap je volkomen... ook wij hebben met verkeerde voorlichting te maken gehad waardoor we een extra pakket moesten afsluiten. Gevolg : de kosten zijn nu net zo hoog als ik had met heel veel ergernis...en dat terwijl we ruim 20 euro per maand goedkoper zouden zitten:)

Bij reclames houdt het gewoon op... Tja het spijt ons, het is niet onze fout blablabla.....

Ik hoop dat er een oplossing voor je komt! Succes!

Beste KPN,

Ik heb een rekening gekregen van rond de 123 euro, maar dat blijkt 50 euro voor de monteur te zijn.

Door een storing van mijn tv (die storing heb ik nog steeds) hebben jullie bestloten om een monteur naar mijn huis te laten komen, zonder mij te zeggen dat er kosten aan verbonden waren en ik heb persoonlijk nog nooit een monteur gevraagd.(en die monteur heeft helemaal niks gemaakt/gerepareerd etc.) Maar toch moet ik die kosten betalen uit de gesprek met de klantenservice, maar dat vind ik onterecht. 

Ik hoop dat jullie die kosten terugdraaien.

Met afwachting van jullie antwoord.

Met dank,

Fahimnia

Reputatie 7
Badge +13
Maar 1 ding is zeker, je krijgt er geen spijt van, als je overstapt op glasvezel.

Reageer