Beantwoord

Verouderde tv-ontvangers vervangen

  • 16 March 2019
  • 5 reacties
  • 4569 keer bekeken

Goedemorgen,
Wij hebben hier 2 verouderde TV ontvangers Motorola VIP 1853 voor onze beiden TV's.
Op 8 februari hebben wij nog contact gehad met de service dienst van de KPN, om het software pakket naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Dat is goed gelukt, onze tweede TV heeft het een maandje goed gedaan. Nu wederom dezelfde klachten, geluid valt plotseling weg, en TV is niet meer uit te zetten.
Na stekker eruit te halen, en opnieuw opstarten, lukt het wel weer.
Advies van service dienst KPN was, als er weer storingen op zouden treden, nieuwe kastjes aan te schaffen.
Graag zouden wij die beiden kosteloos om willen ruilen.
Graag uw reactie hoe en wat.
Met vriendelijke groet,
Inge

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door 61inge 16 March 2019, 19:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Advies van service dienst KPN was, als er weer storingen op zouden treden, nieuwe kastjes aan te schaffen.
Graag zouden wij die beiden kosteloos om willen ruilen.

Vreemd advies immers je hoeft die "kastjes" nooit aan te schaffen, die heb je in bruikleen.
Overigens kan je die pre-historische Motorola's zelf omruilen via deze site.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Inge. Welkom op het forum. Is het al gelukt om de verouderde tv-ontvanger om te ruilen? Mocht het nog niet gelukt zijn dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik voor je uitzoeken of ik de tv-ontvangers kan omruilen. Ik hoor graag van je!
Probleem is opgelost, ik ga kosteloos 2 nieuwe kastjes ontvangen! Bedankt KPN.
Ik hoop dat problemen daarmee opgelost zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat het gelukt is om de tv-ontvangers om te ruilen. Ik hoor graag van je of de problemen worden opgelost door deze tv-ontvangers. Mocht dit niet het geval zijn, dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer