Beantwoord

Verplaatsen van tv en verlengen kabels

  • 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 6619 keer bekeken

Beste kpn,

Ik wil graag mijn tv meubel verplaatsen naar n andere plek in de woonkamer.
Nu zal of het kabeltje vanuit de experia box naar tv of het internet kabel van de box naar de muur netwerkaansluiting verlengt moeten worden wil ik dan tv kunnen kijken.

Hoe kunnen jullie mij helpen? Het is maar n kabel verlenging, wat mag ok zelf doen en halen bij fe winkel?

Alvast bedankt,
Saskia de Graaf

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 July 2019, 09:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Saskia,
Het is geen probleem om dit te verplaatsen, je hebt gewoon langere kabels nodig, die kun je kopen bij de meeste bouwmarkten en andere winkels.
Het gaat vermoedelijk om de HDMI of netwerkkabel, dit kun je gewoon doen.
Zorg er wel voor dat je TV kastje het signaal van je afstandsbediening kan ontvangen.
Als je de modem niet verplaatst gaat alles goed. ☺️
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Saskia11, Welkom hier! Better safe then sorry, maar je kun je TV, tv-ontvanger etc gewoon verplaatsen. Als je een langere kabel nodig hebt, dan kun je deze inderdaad kopen in een winkel of bestellen via onze webshop. Op deze pagina kun je kabels vinden van 5 meter, 10 meter en 25 meter. Moet zo wel lukken denk ik. Wil je niet met kabels aan de slag gaan, dan kun je een draadloze verbindingsadapter overwegen. Is iets gevoeliger voor storingen, maar in de praktijk werkt dit meestal prima. Deze adapters kun je ook bestellen op onze webshop op deze pagina. Meer informatie over deze draadloze adapter kun je vinden op onze website.

Vragen? Stel ze vooral 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Saskia11, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders horen we het graag!

Reageer