Beantwoord

Versneld doorspoelen opgenomen programma

  • 5 June 2019
  • 7 reacties
  • 2304 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik heb een programma opgenomen en dan heb ik geen behoefte aan de reclames daartussen dus dan spoel ik door.
Ik zie dan dat het programma weer begint en druk ik op stop. En dan op afspelen.
En dan zou je denken daar begint het dan ook daar waar ik op stop druk maar nee hoor het gaat weer minuten terug. Heel hinderlijk. Wat kan ik daar aan doen?
icon

Beste antwoord door PeterG 5 June 2019, 13:03

Bekijk origineel

7 reacties

Even controleren hoe ver het weer terug gaat en dan die tijd meenemen bij het doorspoelen?
Reputatie 4
Badge +2
@Casey Nou nee zo werkt het natuurlijk niet. Het moet het goed doen en anders zal er in de software een aanpassing moeten worden gedaan en geen lapmiddelen door de klant worden toegepast.
Dit komt door vertraging in het systeem. Het duurt even voordat jou "opdracht" tot weer afspelen bij de server met de opnames komt.

Veel handiger is de reclame overslaan met een tijdsprong. Toets bijvoorbeeld 8 0 0 en de doorspoeltoets in om in één keer 8 minuten over te slaan.
Met < en > op de ring om de ok knop verspring je 30 sec. terug danwel vooruit.

vb 4 en een halve minuut is dan 4 3 0 .
Nou nee zo werkt het natuurlijk niet. Het moet het goed doen en anders zal er in de software een aanpassing moeten worden gedaan en geen lapmiddelen door de klant worden toegepast. 😉
Reputatie 4
Badge +2
@PeterG Daar heb ik wat aan, hartelijk dank!!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Steennul65 Peter geeft een heel mooi en helder antwoord. Is daarmee alles duidelijk?
Reputatie 4
Badge +2
@Bart_ ja Bart het is mij duidelijk, Dankjewel voor je bezorgdheid was dat altijd maar zo met de moderators.Je had het ook kunnen zien want ik heb Peter al als beste antwoord en geliked.
Maar toch heel netjes!

Reageer