Beantwoord

Verstoringen op de TV-ontvanger

  • 13 January 2019
  • 7 reacties
  • 35 keer bekeken

Inmiddels gemerkt dat de wifi ook weer algemeen uitvalt. 4G werkt dan beter en stabieler voor de smartphone.
verder hebben we zo af en toe een korte storing in het TV signaal(bekabeld).

*afgesplitsten eigen topic voor deze vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 January 2019, 14:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Als je af en toe ook verstoringen hebt op de TV is er misschien toch meer aan de hand. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb kan ik de verbinding doormeten om te bekijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Gegevens zijn toegevoegd aan het profiel.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist een meting uitgevoerd en kom geen bijzonderheden tegen in de verbinding voor de ExperiaBox waardoor het zou kunnen storen. Ik heb nog een aantal vragen. Op welke manier is de tv-ontvanger verbonden met de ExperiaBox? Bekabeld of d.m.v. een Draadloze Verbindingsset? Als je het met een Draadloze Verbindingsset hebt aangesloten zou ik graag willen weten welke type je in huis hebt. Heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Ik zie dat je 2 tv-ontvanger in huis hebt. Krijg je deze storing op beide ontvangers te zien?
Beide bekabeld en het valt bij 1 ontvanger op.
De andere daar kijk ik zelf nooit.
Reputatie 7
Badge +21
Zou je de tv-ontvangers met elkaar willen omwisselen? Op deze manier kunnen we zien of het probleem in de tv-ontvanger zit of in de verbinding naar de tv-ontvanger.
Reputatie 7
Badge +21
Heb je de tv-ontvangers al met elkaar omgewisseld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer