Beantwoord

Vervaldatum bij On Demand films

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 577 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan bij de films niet meer zien tot hoe lang ze beschikbaar zijn. Tot hoelang is bijvoorbeeld "Huisvrouwen bestaan niet" te zien? Zou fijn zijn als die datum er weer bij kwam te staan.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 January 2019, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik kan bij de films niet meer zien tot hoe lang ze beschikbaar zijn. Tot hoelang is bijvoorbeeld "Huisvrouwen bestaan niet" te zien? Zou fijn zijn als die datum er weer bij kwam te staan.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat ben ik geheel met je eens. Tot die tijd plaatst Paul een lijst met titels die die maand vervallen in zijn topic over het Pluspakket on demand.

Overigens: Als ie er staat en je wilt 'm zien dan kijk je 'm toch? Dan wacht je toch niet tot vlak voor de vervaldatum? Wat er staat kun je kijken. 😉
Reputatie 7
Badge +25
@GeRaWi: Hier zijn we het met z'n allen over eens volgens mij. 🙂 Ik heb dit signaal ook duidelijk doorgegeven binnen de iTV teams. Ik hoop dat die info weer wordt toegevoegd maar dat moeten we nog even afwachten.

Het is vooral handig voor series lijkt me, omdat je daar vaak meerdere seizoenen van hebt.

Maar "Huisvrouwen bestaan niet" is er nog tot medio september, dus dat moet wel lukken denk ik. 😉 Je kan trouwens altijd bij me terecht mocht je dit soort vragen hebben. Heel zuur als je een deel van een serie niet kan kijken omdat ie 'ineens' is verwijderd.
Reputatie 1
@PeterG Ik kijk een film ook nog wel eens in delen, en als ik samen met iemand anders kijk kan er dan soms een paar weken tussen komen. Toch handig om dan te weten dat ie niet ineens verdwenen is.
@Paul_ Mooi te weten dat de film nog tot september te zien is! Waar vind jij wél die informatie? Of is dat KPN-inside-info? Bytheway: fijn te weten dat ik de vraag bij jou kan stellen. Ik wacht rustig af en hoop dat ik het weer gewoon zelf kan zien. Op mijn tv in plaats van op mijn laptop. Maar voorlopig ben ik al blij met jouw lijst.
Reputatie 7
Badge +25
@PeterG Ik kijk een film ook nog wel eens in delen, en als ik samen met iemand anders kijk kan er dan soms een paar weken tussen komen. Toch handig om dan te weten dat ie niet ineens verdwenen is.
@Paul_ Mooi te weten dat de film nog tot september te zien is! Waar vind jij wél die informatie? Of is dat KPN-inside-info? Bytheway: fijn te weten dat ik de vraag bij jou kan stellen. Ik wacht rustig af en hoop dat ik het weer gewoon zelf kan zien. Op mijn tv in plaats van op mijn laptop. Maar voorlopig ben ik al blij met jouw lijst.

Het is sowieso handig om te weten inderdaad. Hoewel me een film kijken in delen met weken ertussen me niet ideaal lijkt. ;)

Dat is "inside-info" inderdaad. 🙂 Anders had ik je gelijk uitgelegd waar je het kan vinden. Laat me vooral weten als er nog eens zo'n soort vraag is!