Beantwoord

Vervangen TV-ontvangers Arris

  • 12 June 2019
  • 9 reacties
  • 1011 keer bekeken

Mijn twee tv ontvangers van arris zijn defect. De voedingskabel maakt geen goed contact meer waardoor regelmatig de box uitvalt. Ik wil graag deze twee arris digitale tv ontvangers omwisselen naar werkende exemplaren.
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 June 2019, 16:38

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo @John van der Made , het snelste kun je dan even bellen of chatten met KPN.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @John van der Made , het snelste kun je dan even bellen of chatten met KPN.
0800 0402gratis bellen
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @John van der Made, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je opeens via beide tv-ontvangers televisie meer kan kijken.. Je geeft aan dat je denkt dat het aan de voedingsadapters ligt. Heb je de tv-ontvangers ook al op met elkaar geruild (of de adapters) om te kijken of één van beide het dan wel weer goed doet? Het kan namelijk zijn dat alleen een nieuwe stroomadapter al genoeg is.

Om het een en ander te controleren heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je graag verder!
Beste Susan, ik hem mijn forum profiel aangepast.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @John van der Made, Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even van haar over. Fijn dat je het forum profiel hebt aangepast. Zou je nog een reactie willen geven op haar laatste bericht? (Het gedeelte voor het Forum profiel?) Zoals Susan aangeeft kan het namelijk zijn dat een nieuwe stroomadapter al voldoende is. Ik hoor graag van je 🙂
Goedemorgen @John van der Made, Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even van haar over. Fijn dat je het forum profiel hebt aangepast. Zou je nog een reactie willen geven op haar laatste bericht? (Het gedeelte voor het Forum profiel?) Zoals Susan aangeeft kan het namelijk zijn dat een nieuwe stroomadapter al voldoende is. Ik hoor graag van je :)
Hoi Marina, het eerste dat ik geprobeerd heb is inderdaad een andere voeding gebruiken. Ik heb in tussentijd ook de helpdesk van KPN gecontact en jammer is dat ik een video heb aangeleverd waarin duidelijk te zien is dat de voeding aansluiting in de ARRIS tv ontvanger kast defect is, en dus dat de aansluiting soms wel contact maakt en soms niet, dus vastplakken van de voedingsaansluiting heeft een tijdje resultaat geboden maar nu ook niet meer. Het blijkt echter een hele lastige operatie om gewoon twee nieuwe tv ontvangers te krijgen, dan moet er eerst voor bepaalde tijd de kastjes uit zijn, of moeten ze er helemaal mee ophouden, waardoor je zonder tv komt te zitten, dan is vervanging wel mogelijk... Bij defecten van apparatuur, waar dit een duidelijk voorbeeld van is, zou je vervanging vanzelfsprekend moeten kunnen achten.

Mvg. John.
Reputatie 7
Badge +19
@John van der Made, Een nieuwe ontvanger aanvragen is inderdaad niet zo makkelijk. Ik heb een verzoek ingediend bij mijn collega's van de afdeling logistiek om de ontvangers om te ruilen. Zodra ik een reactie krijg, stuur ik je de verzendgegevens door.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @John van der Made, Mijn collega's van de afdeling logistiek hebben je lijn gecontroleerd. Één ontvanger is aangesloten en draait zoals het hoort. De andere ontvanger konden we wel omruilen. Die ontvanger kun je vandaag al ophalen bij de Jumbo aan de Nederlandplein. De ontvanger die defect is, moet omgeruild worden bij de Jumbo wanneer je de nieuwe ontvanger gaat halen. Je kunt de oude ontvanger in een willekeurige doos retourneren naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. Het retournummer moet vermeld worden op het pakket. Dit nummer stuur ik je in een privébericht. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen, zonder legitimatiebewijs wordt de nieuwe ontvanger niet afgeleverd aan je. Mocht je nog vragen hebben, stel ze vooral!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @John van der Made, Ik heb niets meer van je gehoord, daarom ga ik ervan uit dat je jouw ontvanger inmiddels hebt omgeruild en je geen problemen ervaart. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer