Beantwoord

Vervangende kabel interactieve TV?

  • 3 maart 2021
  • 8 reacties
  • 49 keer bekeken

Beste,

Allereerst alles doet het gewoon.

Maar we hebben sinds kort een jonge hond. Die bij graag snoeren kapot bijt.

Is het ook mogelijk om alleen een snoertje te bestellen?? Het gaat om het kastje van de interactieve tv (vip5202?

Hopelijk is dat te regelen.

Groet.

Bart 

icon

Beste antwoord door Thomas 4 maart 2021, 15:40

Hoi @Bart Snoeijenbos, welkom op het forum! 
Helaas erg herkenbaar! :sweat_smile:
Bedoel je de internetkabel? Die kun je via ons hier bestellen maar kun je in principe ook elders kopen.
Als de stroomkabel/adapter defect is kunnen we die eventueel wel vervangen maar dat kan ik helaas niet preventief doen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bart Snoeijenbos, welkom op het forum! 
Helaas erg herkenbaar! :sweat_smile:
Bedoel je de internetkabel? Die kun je via ons hier bestellen maar kun je in principe ook elders kopen.
Als de stroomkabel/adapter defect is kunnen we die eventueel wel vervangen maar dat kan ik helaas niet preventief doen.

Goedemorgen Thomas,

Ja vreselijk dat jonge honden dat doen.

Maar het gaat om de stroomkabel met adapter.

Ik heb nu tussen dat kabeltje een kroonsteentje zitten. Maar wil wel graag weer een nieuw kabel.

Die wil ik dus graag bestellen. Wat zijn de kosten van zo'n kabeltje?

Groet.

Bart

Reputatie 7
Badge +17

Ohh maar dan is hij al wel echt defect. Ik ga achter een vervanger aan!
Daar zijn geen kosten aan verbonden :-) Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Thomas,

M'n excuses dat het antwoord wat langer heeft geduurd maar het profiel heb ik aangepast.

Krijg ik een mailtje/bericht als het kabeltje verzonden wordt?

Hartelijk dank alvast.

Groet. Bart

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt Bart, geeft niet hoor :) ik heb het even bij mijn collega's neergelegd. Ik krijg te horen dat we de kabel niet los kunnen vervangen dus dat ze de hele ontvanger om willen ruilen. (deze word dan wel gerefurbished en in gebruik genomen gelukkig). Zodra er iets opgestuurd word zul je daar altijd nog bericht over krijgen per sms en e-mail!

Dank je wel Thomas. Top geregeld. 

Ik zie het pakketje wel verschijnen.

Groet. Bart

Goede morgen Thomas,

Heb het pakketje inmiddels ontvangen. Was er al supersnel.

Alles doet het weer. Top dank je wel voor de snelle afhandeling!

Groet.

Bart

Reputatie 7
Badge +17

Ah top! :)  graag gedaan hoor!

Reageer