Beantwoord

Vervanger voor filmzender AMC

  • 25 January 2019
  • 1 reactie
  • 267 keer bekeken

Sinds enige tijd is de filmzender AMC gestopt en dus niet meer beschikbaar in het KPN aanbod. Nu betaalt men voor deze zender, echter is er tot nu toe geen andere filmzender voor teruggekomen.
Ik verwacht van KPN dat zij zeer binnenkort met een vervangende zender komen of het abonnementsgeld gaan verlagen. Men betaalt tenslotte voor een pakket, waar één filmzender in hoort te zitten!
icon

Beste antwoord door PeterG 25 January 2019, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Staat dat in die laatste zin in de voorwaarden?

Feitelijk neem je het pluspakket (i-tv in het algemeen) af afhankelijk van wat KPN kan inkopen.

Na het stoppen van TNT en nu AMC weet ik geen zender meer met gelijkwaardig aanbod. Als u er een weet kunt u in deze vragen. Er zullen, per juli, vast zenders bij komen. Maar vast niet gelijksoortig aan AMC.

Onderhandelingen met zenders duren vaak maanden. Slechts 6 weken voordat de zender ermee ging stoppen zijn de providers geïnformeerd. Het (eerst) zoeken van een zender die bovendien aangeboden wordt in de Benelux en vervolgens onderhandelen over de doorgifte en vergoeding duurt vaak enkele maanden.

De prijs van het pluspakket was voor zo'n onzettend klein deel bepaalt door AMC (er zijn meer zenders en heel veel on demand aanbod in het pluspakket) dat ik geen prijsaanpassing verwacht. Als er een zender stopt is dit overmacht en hoeven providers de prijs niet aan te passen. Klanten staat het vrij het pluspakket te beëindigen als het zender en on demand aanbod niet (meer) aansluit.