Beantwoord

Vervanging TV receiver

  • 18 August 2019
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,
Mijn glasvezel ingang op het kastje werkt niet meer.
Ik kan er niets meer mee.
Ik heb al diverse andere kabels geprobeerd, maar lukt niet.
Kunt u dit probleem oplossen?
Ik hoor graag van u.
Groet,
Martin Clarijs
icon

Beste antwoord door Joep1965 18 August 2019, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19
Even voor de helderheid...over welk kastje hebben we het hier?
Reputatie 7
Badge +22
Even voor de helderheid...over welk kastje hebben we het hier?
Ik denk misschien deze:


🤔
Badge +19
@Dennis Schreve Ik zie nu dat het over een tv ontvanger gaat.
Reputatie 7
Badge +22
Hallo,Mijn glasvezel ingang op het kastje werkt niet meer. Ik kan er niets meer mee. Ik heb al diverse andere kabels geprobeerd, maar lukt niet.
Kunt u dit probleem oplossen?
Ik hoor graag van u.
Groet,
Martin Clarijs

Weet je het zeker @Joep1965? 👆🏼😉
Badge +19
@Dennis Schreve uhhh volgens de titel van het topic zou het om de tv receiver gaan.
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve uhhh volgens de titel van het topic zou het om de tv receiver gaan.
Ik heb nog nooit een glasvezelaansluiting op een TV receiver gezien. 😉 We wachten af wat @mcl bedoeld.
Hmm, de enige glasvezelaansluiting op de tv ontvanger is de optical out voor naar je versterker. Bedoel je dié?
Reputatie 7
Hallo @mcl, zoals je aan bovenstaande reacties ziet hebben we iets meer informatie nodig om te kunnen kijken naar de oplossing. Zou je kunnen toelichten welk apparaat er precies niet goed werkt en wat er niet goed werkt? Dan kunnen we vanaf daar verder kijken 🙂
Reputatie 7
Hallo @mcl, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als we je hierbij verder kunnen helpen hoor ik het graag.