Beantwoord

Vervanging voor Viceland

  • 2 September 2020
  • 8 reacties
  • 199 keer bekeken

Goedendag,

 

Sinds 24-08-2020 is VICEtv (Viceland - kanaal 37) gestopt met uitzenden in Nederland en Vlaanderen. Nu ben ik benieuwd welke zender daarvoor in de plaats gaat komen?

 

Mvg,

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 6 September 2020, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marc_S,

Het klopt inderdaad  dat deze zender het uitzenden in ons land is gestaakt, dit is een besluit van de zender zelf geweest en gaat dus buiten KPN (of andere providers) om. Ik verwacht dan ook niet dat wij snel op zoek zullen gaan naar een vervanger, maar zal jouw verzoek wel intern doorspelen! :slight_smile:

Reputatie 2
Badge

Is  het mogelijk om Nassa tv door te geven .  4K  

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ook dat verzoek ga ik doorgeven :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +1

Wel terecht om dat snel te doen ook want je betaalt er als klant wel voor voor een zender op die plek en nu staat er niks op de plek van Vice. Is het geen beter idee om eerst een andere zender te zoeken en dan pas te beëindigen ?.Of tijdig een andere te zoeken zodra bekend is dat een zender er mee gaat stoppen ?. 

 

Nu ik toch bezig ben ; zou de Disney Channel app aan het KPN menu bij APPS kunnen worden toegevoegd. Ik ben lid van Disney Channel maar moet nu veel schakelen en zoeken. Het gedeelte APPS bij het KPN is erg prettig en werkt goed.

Reputatie 2
Badge

Inderdaad de apps draaien goed .  Spoty mag er ook bij . 

Reputatie 2
Badge

Hi @Marc_S,

Het klopt inderdaad  dat deze zender het uitzenden in ons land is gestaakt, dit is een besluit van de zender zelf geweest en gaat dus buiten KPN (of andere providers) om. Ik verwacht dan ook niet dat wij snel op zoek zullen gaan naar een vervanger, maar zal jouw verzoek wel intern doorspelen! :slight_smile:

Beste KPN : Is  het mogelijk om Nassa tv door te geven .  4K  

Reputatie 7
Badge +20

 Is het geen beter idee om eerst een andere zender te zoeken en dan pas te beëindigen ?

Viceland heeft zelf besloten om de stekker er uit te trekken, wij kunnen alleen iets uitzenden dat ook daadwerkelijk aangeboden wordt dus als een zender ophoudt met uitzenden, houdt het helaas op :wink:

We monitoren het kijkgedrag en de wensen van onze klanten het hele jaar door en passen daarop gebaseerd meestal in juli ons zenderaanbod aan. Hopelijk komt er bij de volgende zenderwijziging een vergelijkbare zender in het pakket!

Nu ik toch bezig ben ; zou de Disney Channel app aan het KPN menu bij APPS kunnen worden toegevoegd. Ik ben lid van Disney Channel maar moet nu veel schakelen en zoeken. Het gedeelte APPS bij het KPN is erg prettig en werkt goed.

Dit willen wij zelf ook heel erg graag! Op dit moment mag dit echter niet van Disney, als daar in de toekomst verandering in komt zullen we Disney+ absoluut aan de apps toe gaan voegen!

Reputatie 7
Badge +20

Beste KPN : Is  het mogelijk om Nassa tv door te geven .  4K  

Ik geef je suggestie door @Ericoverhoeks!