Beantwoord

Via de Laptop kan ik bijna niets terugkijken, maar via de TV wel

  • 16 April 2019
  • 4 reacties
  • 377 keer bekeken

Op de laptop kan ik op de website https://interactievetv.nl/ wel live een aantal programma's kijken, maar ik kan bijna niets terugkijken. Deze programma's zijn op de tv wel gewoon terug te kijken.
Daarnaast krijg ik op de laptop heel vaak de melding:
'Unexpected Initialization Data Type for content protection : skd'

Wat kan ik doen om wel via de laptop de programma's van bijvoorbeeld BBC first gewoon terug te kijken?
wat kan ik doen om de foutmelding te verhelpen?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 17 April 2019, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Natasja77, welkom! De foutmelding die je aangeeft doet mij vermoeden dat je gebruikt maakt van Safari als browser, klopt dat? We hebben wat problemen met een aantal zenders op Safari na een security update vanuit Apple waar aan gewerkt wordt. Als tussenoplossing kan je het beste een andere browser (chrome/Firefox) gebruiken.

Het Terugkijken van BBC First staat hier trouwens los van. Dat kan helaas niet via de iTV app/web, maar alleen via de tv-ontvanger.
Reputatie 7
Badge +22
Het Terugkijken van BBC First staat hier trouwens los van. Dat kan helaas niet via de iTV app/web, maar alleen via de tv-ontvanger.
@Paul_ dat kan wel: (Google Chrome)



En op de app kan het ook:


😁👍🏼
Je kunt alleen het huidige programma kijken op BBC first via interactieve tv. Via de gewone tv en het kastje kan tot 1 week teruggekeken worden.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Natasja77, klopt wat je aangeeft hoor. Je kan bij ongeveer 60 zenders gebruik maken van 'Terugkijken' (via de website), en helaas valt BBC First daar (nog) niet onder. Hetzelfde geldt voor opnames. Ik hoop dat dat in de toekomst wel mogelijk gaat zijn.