Beantwoord

Videoland in nieuwe menu

  • 11 July 2020
  • 14 reacties
  • 483 keer bekeken

Hoe kan ik na de update op Videoland komen 😊😊

icon

Beste antwoord door Chrizziey 11 July 2020, 09:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Kevin en Danielle,

Als het goed is via Menu → Series → Videoland. 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Kevin en Danielle, welkom hier. Chris geeft al antwoord op je vraag zie ik. Is het gelukt?

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ik kan via deze route alleen de films en series vinden, maar niet de tv programma’s van RTL die je kunt bekijken. Hoe zijn deze nu te vinden?

Reputatie 7
Badge +25

Ik kan via deze route alleen de films en series vinden, maar niet de tv programma’s van RTL die je kunt bekijken. Hoe zijn deze nu te vinden?

Ik heb zelf geen Videoland, maar mijn aanname is eigenlijk dat ze dan onder ‘Series’ zouden moeten staan. Kun je daar niets vinden?

Nee, onder series kan ik ze niet vinden. In het oude menu was er een aparte categorie TV Programma’s onder Videoland. Nu is deze verdwenen…..

Reputatie 7
Badge +25

Nee, onder series kan ik ze niet vinden. In het oude menu was er een aparte categorie TV Programma’s onder Videoland. Nu is deze verdwenen…..

Kun je aangeven welke je zoekt? Dan ga ik met je mee zoeken. Dingen als GTST en Eigen huis & tuin staan er wel gewoon namelijk.

Paul, ik heb het gevonden! De TV programma’s  zijn nu verdeeld over verschillende categorieën. Ik zocht Ik weet er alles van en die staat onder de categorie Competitie. Helaas daar niet in alfabetische volgorde maar op volgorde van toevoegen. Via zoeken bovenaan kan ik het ook vinden.

Reputatie 7
Badge +25

Paul, ik heb het gevonden! De TV programma’s  zijn nu verdeeld over verschillende categorieën. Ik zocht Ik weet er alles van en die staat onder de categorie Competitie. Helaas daar niet in alfabetische volgorde maar op volgorde van toevoegen. Via zoeken bovenaan kan ik het ook vinden.

Ah, oké. Nou top, fijn dat je het hebt gevonden in ieder geval. Dit is natuurlijk ook gelijk een stukje feedback over het menu, dus dat zal ik terugkoppelen. 

Dank je wel. Het zou handig zijn als je ook weer  alle series in een overzicht heeft, want nu moet je bedenken in welke categorie KPN dit heeft gezet. Ik vind Competitie ook geen handige naam voor kwissen en shows. En hoort the Voice kids nu onder Competitie of onder Kids? Indeling is dus een beetje arbitrair.

Verder is het scrollen tussen de afleveringen heel traag doordat steeds een foto van het programma wordt opgehaald. Dit is overbodig omdat deze steeds hetzelfde is. Hierdoor pas er nu weinig op de pagina. 

Reputatie 2

Ik vind het nieuwe menu prut. Het was ontzettend overzichtelijk voor Videoland, en nu is het helemaal opgesplinterd. Alsof mensen alleen maar films en series willen kijken. En zelfs die zijn onoverzichtelijker. Hoop da t het weer teruggezet wordt

Reputatie 7
Badge +25

Ik vind het nieuwe menu prut. Het was ontzettend overzichtelijk voor Videoland, en nu is het helemaal opgesplinterd. Alsof mensen alleen maar films en series willen kijken. En zelfs die zijn onoverzichtelijker. Hoop da t het weer teruggezet wordt

Het terugzetten is niet mogelijk. Wellicht nog een tip: Als je naar films/series gaat, dan kun je bovenin ook kiezen voor een lijstweergave i.p.v. al die posters. Dat werkt hopelijk wat beter. De versplintering is er dan nog wel, maar je vindt je programma misschien wel sneller.

De lijstweergave is zeker overzichtelijker.  Maar zet ajb gewoon weer een kopje tv programma in het menu van Videoland! Ik ben het eens met Jaray, ik zoek me suf in de categorieën! Wij kijken veel tv programma's via videoland, heerlijk zonder reclame kijken op het moment dat het uitkomt. Nu duurt het lang voor het gevonden hebben tussen al die categorieën!

 

Hoe kan je videoland bekijken of je een abbo hebt via videoland zelf? De app is weg en via menu moet ik een abbonement kopen...