Beantwoord

Videoland account koppelen aan tv-ontvanger

  • 26 February 2020
  • 9 reacties
  • 15203 keer bekeken

Beste kpn ik heb al een account op videoland en kijk momenteen alleen via mijn tablet vidoland en wil ook graag op de tv videoland kijken maar als ik naar videoland ga via de tv moet ik opnieuw een abbonement afsluiten en daar heb ik geen zin in want dan moet ik dubbel betalen,

Is er een mogelijkheid om je account te koppelen naar je tv of een andere manier om via de tv te kijken.

Xxx

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 26 February 2020, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Admin: Update 29-11-2021: zie onderstaande topic over Videoland. Het is (binnenkort) mogelijk om de Videoland app te gebruiken bij KPN!

 

Via de tv ontvanger kun je niet kijken als je een abonnement op Videoland.com hebt. Het videolandpakket bij KPN is een andere manier om een abo erop te hebben. Die 2 zijn niet uitwisselbaar.

Om het op je tv te kijken kun je v.u. de app het Chromecasten naar je tv. Moderne Sony en Philips tv's hebben dat ingebouwd. Anders kun je ‘t los kopen bv. in de webshop van kpn: Chromecast.

Heb je een (moderne) SMART-tv dan zit er een Videoland app in die je kunt koppelen met je account bij videoland.com. Gebruik de bij de televisie geleverde afstandsbediening; niet die van kpn.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Little.prinses, welkom op het forum.

Je hebt, zoals @PeterG aangeeft, inderdaad 2 verschillende manieren om Videoland af te nemen. Dit kan via Videoland zelf, je kunt dan Videoland kijken via de app/website van Videoland. Of je kunt Videoland via ons afnemen, zodat je het via de tv-ontvanger kunt bekijken. Het is helaas niet mogelijk om dit uit te wisselen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hallo,

als ik een videoland abonnement via kpn afsluit op mijn tv kan ik dan ook op andere apparaten kijken zoals een ipad,… of echt alleen op tv?

Hallo, @Vera_jacobs , welkom op het kpn-forum!

Ja, je kunt middels de KPN ITV app ook het Videoland aanbod bekijken als je het videolandpakket van kpn neemt.

Hallo,

ik wil graag eerst het aanbod weten voor dat ik het pakket neem! 

@Vera_jacobs 

Dat is natuurlijk niet altijd hetzelfde. O.a. veel RTL series en programma's.

Verder kan je zien wat erin zit via de decoder! :relaxed::wink: .

Onder 'films’ en ‘series’ staat ook de inhoud van de pakketten die je niet afneemt.

Enige wat niet via het videolandpakket-kpn beschikbaar is zijn de 2 live-streams van B.B.

Mijn vraag is of ik het op meerdere apparaten kan gebruiken, niet alleen op tv

of ik het op meerdere apparaten kan gebruiken

@Vera_jacobs

Daar heb ik je al op geantwoord: Ja. Via de KPN ITV app.