Beantwoord

Videoland aflevering later bij KPN

  • 19 July 2019
  • 6 reacties
  • 415 keer bekeken

Hallo

ik kijk graag The handsmaid tale en iedere donderdag komt er een nieuwe aflevering op te staan. Nou zijn jullie altijd 1 tot 2 dagen later daarmee,videoland zeg dat het bij jullie lig dat het te laat er op staat,hoe kan dat?
Nu staat aflevering 9 er wel sinds gisteren op maar kan weer niet kijken want er blijft foutcode 302 bij staan.

ik vind het vervelend dat het,en altijd te laat erop staat en nu staat het een keer op tijd erop en staat er weer een foutcode bij dus weer niet te kijken. Mijn vraag is,waarom altijd te laat en willen jullie kijken waarom de laatste aflevering een foutcode heb.
Wij betalen om videoland te kunnen bekijken,dus zorg dan ook dat het werkt.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 July 2019, 11:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sacha2019, Welkom op het forum. Er was een issue met deze aflevering. Dat is nu hersteld dus je kunt weer kijken 🙂 Je geeft aan dat wij vaker later zijn met het leveren van afleveringen. Kun je dit toelichten? Of bedoel je met series? Als je een aantal voorbeelden hebt, kan ik het één en ander toelichten en/of uitzoeken waarom dit er later op staat.
Hallo

Het gaat alleen met the handsmaid tale zover ik weet niet goed,op iedere donderdag komt er een nieuwe aflevering bij maar dan staat het,op vorige week na dan,pas vrijdag einde van de dag er op en zelfs een keer pas op zaterdag.
Er waren bij videoland op Facebook meerdere klachten dat het te laat erop staat,en daar word door videoland gezegd dat klanten van KPN pas later kunnen kijken en dat het bij jullie lig.
dus andere die niet via KPN videoland kijken die kunnen gelijk donderdag al kijken. Ik snap niet waarom het dan bij KPN niet kan.
misschien kunnen jullie dat verder toelichten?
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je uitleg @Sacha2019. Ik kan niet toelichten hoe dit zit, maar ik ga wel bij mijn collega's navragen hoe dit zit. Ik verwacht dat ik hier volgende week antwoord op heb. Dan laat ik het aan je weten goed?
Ja graag,dank je wel👍
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sacha2019, Jouw vraag heb ik kenbaar gemaakt bij mijn collega's die over Videoland gaan. Hoe het werkt is dat RTL/Videoland ons de videobestanden aanlevert voor plaatsing op ons iTV platform. Soms leveren ze dit te laat aan, of wordt het te laat verwerkt door ons. Daardoor ontstaat dat verschil van een dag bij uitzondering. In verreweg de meeste gevallen gaat het wel goed en zullen altijd hun best doen om dit gelijk te laten lopen. Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze vooral.
Reputatie 7
Badge +19
@Sacha2019, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer