Beantwoord

Videoland melding: "Er zijn 0 video's".

  • 9 December 2019
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Al eninge tijd hebben we problemen met Videoland, omdat we deze on Demand dienst via kpn hebben, moet ik me tot kpn richten,aldus Videoland.

Het gaat er om dat we vaak de mededeling krijgen op het scherm: “Er zijn 0 video's “. eerst gebeurde dit na te snel scrollen en gisteren al vlak na het “opstarten”  van Videoland. Abonnement is keurig betaald ,daar ligt het niet aan, dat geeft juist de irritatie en de twijfel om het op te gaan zeggen. Zijn hier meer mensen met dit probleem en zo ja, is het op te lossen?

icon

Beste antwoord door De Roedel 15 December 2019, 12:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Gek dat je 0 video's te zien krijgt, zeker gezien het grote aanbod van Videoland. Heb je de iTV ontvanger al eens een reset gegeven? Hier vind je hoe je dit doet. Mocht dit niet helpen, gebeurt dit dan alleen bij te snel scrollen en vlak na het opstarten? Laden de video's daarna wel in, of wordt het hem dan niet meer? 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Reputatie 1
Badge

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je antwoord. Ik had de ontvanger al eerder een reset gegeven. Wat ik nu wel heb gedaan is bij de melding “Er zijn 0 video's”  even terug gaan naar het begin en dan laden de video's wel weer op. En ok , als dat helpt, dan ben ik tevreden :-) Dank voor je reactie en als er toch weer problemen komen trek ik aan de bel. 

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem! Fijn dat je een oplossing hebt kunnen vinden en bedankt voor de terugkoppeling. :smile: Veel kijkplezier gewenst! 

Reageer