Beantwoord

Videoland app

• 6 december 2018
  • 2 reacties
  • 232 keer bekeken

Jeetje KPN gooi gewoon die videoland app er op bij Apps op TV, gewoon kpn kastje aan en kijken.
Geen gedoe meer met aparte apps en toestanden.
Abo is abo, beetje service naar je klanten!!!!
icon

Beste antwoord door Erik_ 7 december 2018, 12:18

Hoi Kris, ik kan me voorstellen dat je dit graag wilt. We voegen langzamerhand steeds meer integraties toe aan de ontvanger. Eerst Netflix, nu een goede YouTube app. Ik verwacht dat we daar in de toekomst mee doorgaan. Maar of Videoland dan als app beschikbaar gaat komen durf ik niets over te zeggen. Wat Netflix en YouTube betreft hebben wij namelijk zelf geen inhoud/abonnement. En van Videoland wel.

Ons Videoland abonnement is anders dan het abonnement van Videoland zelf. De meeste inhoud komt overeen, maar het is geen 100% match. Videoland bepaalt wat wij doorgeven. Omdat die inhoud via het menu al te benaderen is, verwacht ik niet direct dat wij een Videoland app gaan ondersteunen. Hetzelfde geld ook voor Film1 Go.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kris, ik kan me voorstellen dat je dit graag wilt. We voegen langzamerhand steeds meer integraties toe aan de ontvanger. Eerst Netflix, nu een goede YouTube app. Ik verwacht dat we daar in de toekomst mee doorgaan. Maar of Videoland dan als app beschikbaar gaat komen durf ik niets over te zeggen. Wat Netflix en YouTube betreft hebben wij namelijk zelf geen inhoud/abonnement. En van Videoland wel.

Ons Videoland abonnement is anders dan het abonnement van Videoland zelf. De meeste inhoud komt overeen, maar het is geen 100% match. Videoland bepaalt wat wij doorgeven. Omdat die inhoud via het menu al te benaderen is, verwacht ik niet direct dat wij een Videoland app gaan ondersteunen. Hetzelfde geld ook voor Film1 Go.
Jullie abonement is net zo duur als dat van Videoland zelf. Maar met minder opties. Bij videoland kan ik altijd overal kijken, bij jullie niet. Bij videoland met 4 gebruikers tegelijk, buj jullie niet. Dus bekoop je jezelf eigenlijk met een abonnement bij jullie. Ik zou zeggen laat KPN stoppen met een abonnement aanbieden en gewoon de app er op gooien.

Reageer