Beantwoord

Videoland bij KPN

  • 19 November 2020
  • 7 reacties
  • 403 keer bekeken

Vanmiddag hebben wij Videoland bij KPN besteld via de tv. Echter nu blijkt dat je op deze manier GEENĀ gebruik kan maken om te streamen bij Videoland wat het darten aangaat. Dit kan dus alleen als je via Videoland een abonnement afsluit. Ik opnieuw met KPN gebeld om videoland te annuleren, blijkt dat het pas over 1 maand kan! En ik heb ook duidelijk gevraag aan een medewerkster of videoland ook met 14 dagen proefkijken is en haar antwoord was JA. Dus ik ben gewoon verkeerd geĆÆnformeerd hierover en zit nu 1maand vast aan iets waar ik totaal NIKS aan heb.

Als ik iets bestel en het bevalt achteraf toch niet kan ik het toch ook gewoon omruilen of niet dan, waarom kunnen ze dan Videoland niet opzeggen voor mij als ik binnen 1,5 uur reageer!
Ik wil dat dit door hun word opgelost, maar blijkbaar maken zeĀ GEEN uitzondering op die regel.

icon

Beste antwoord door PeterG 22 November 2020, 17:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik had bijna hetzelfde,

Krijg je een e-mailtje van kpn met de mededeling dat je 3 maanden een gratis pakket kan krijgen, neem je videoland voor het darten, is het totaal niet gratis de eerste 3 maanden en kan je nog geen darten kijken ook.

Betaal je 8,99 via kpn terwijl je niets kunt streamen en als je dit via videoland zelf doet betaal je ook 8,99 maar dan kun je wel streamen.

Geldklopperij vanuit KPN

Ik had bijna hetzelfde,

Krijg je een e-mailtje van kpn met de mededeling dat je 3 maanden een gratis pakket kan krijgen, neem je videoland voor het darten, is het totaal niet gratis de eerste 3 maanden en kan je nog geen darten kijken ook.

Betaal je 8,99 via kpn terwijl je niets kunt streamen en als je dit via videoland zelf doet betaal je ook 8,99 maar dan kun je wel streamen.

Geldklopperij vanuit KPN

Ja dat idee krijg je dan gelijk.
Nou 1 maand is op zich nog te overzien, maar dan zeg ik het gelijk op en ga bij Videoland zelf afsluiten. Straks mooie wedstrijden tijdens WK darts in December die je wel kan streamen.
Voor de rest, blijf ik me verbazen over de onjuiste voorlichting. Blijf het vreemd vinden maar goed.
Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Je kan via de KPN app. Videoland zien of via de TV web van KPN.

In beide gevallen moet je wel inloggen met je IPTV nummer en wachtwoordĀ 

Ā 

Hier kan je TV KPN kijken na inloggen.Ā 

Ā 

Via de Telefoonapp en Chromecast kan je op iedere TV kijken.

Wel eerst thuis installeren en code en wachtwoord ingeven.Ā 

Ā 

En natuurlijk kan je via de KPN IPTV decoder kijken.Ā 

Ā 

Titel belachelijk vind ik erg voorbarig.

Als ik het goed heb kan je ook via de Smart TV Videoland kijken.

Zie hier.

Je kan via de KPN app. Videoland zien of via de TV web van KPN.

In beide gevallen moet je wel inloggen met je IPTV nummer en wachtwoordĀ 

Ā 

Hier kan je TV KPN kijken na inloggen.Ā 

Ā 

Via de Telefoonapp en Chromecast kan je op iedere TV kijken.

Wel eerst thuis installeren en code en wachtwoord ingeven.Ā 

Ā 

En natuurlijk kan je via de KPN IPTV decoder kijken.Ā 

Ā 

Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat je niet kan STREAMEN als je Videoland via KPN hebt, alleen als je Videoland hebt afgesloten bij Videoland zelf. Dat is het probleem. En dat word je niet verteld als je videoland afsluit bij KPN.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Helaas begrijp ik niet wat je bedoelt.

Ā 

Je kan via de KPN app streamen, ook Videoland kan je via de KPN app streamen.

Ā 

Je moet dus de KPN app op je telefoon installeren, dat kan alleen thuis, zoals ik beschteef.

Zie hier.

@Dartking. Die Dartwedstrijden zijn toch ook gewoon via RTL 7????

Via Videoland-bij-KPN hoeft dat live aanbod er ook niet in te zitten. Het zijn de zenders RTL 4, 5, 7 en 8 en die zijn al beschikbaar via de decoder. Je mist dus niks!

@joop2011

Videoland biedt via ā€œvideoland.comā€ ook live aanbod aan, dat zijn gewoon de 4 belangrijkste RTL-zenders 4, 5 7 en 8. Via ā€œVideoland bij KPNā€ is dĆ”t niet beschikbaar, omdat die zenders via KPN zelf er al zijn. Alleen het on demand aanbod van films, series en RTL televisieprogramma's.

Bijlage: https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/360015348759-Wat-is-Live-TV-

In sommige situaties zal zo'n zender op videoland zelfs op zwart gaan als ze geen rechten ervoor hebben dit zo door te geven:
https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/360015333900-Is-de-programmering-via-Live-TV-hetzelfde-als-op-de-gewone-tv-zenders-

Reputatie 7
Badge +20

Dank je PeterG.