Beantwoord

Videoland buiten KPN

  • 4 April 2019
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Misschien is deze vraag al gesteld, Is het mogelijk om met mijn huidige (niet via KPN afgesloten) Videoland abonnement via mijn KPN-ontvangers Videoland te kijken?
icon

Beste antwoord door OPDOKKE 5 April 2019, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Opdokke, welkom hier. Dat is helaas niet mogelijk via de ontvangers. Wel kan dit als je Smart TV de Videoland app ondersteunt. Eventueel is een Chromecast een oplossing.
Ah, das jammer. Heb gelukkig een mini pc om dan via de tv te kijken. Hopenlijk voegen ze de functie snel toe. Alhoewel ik mij kan indenken dat bepaalde verdienmodellen minder werken
Overigens heb ik een oudermodel Philips smart tv, maar Daarop Zijn de Philips ontwikkelaars helemaal gestopt met het ontwikkelen en/updaten van APS’s.
Reputatie 7
Badge +24
Dan houdt het inderdaad op, die htpc's zijn ideaal in ieder geval. 🙂 Fijn dat het zo kan.
Dan kan je altijd nog v.a. die mini pc met een Chromecast-stick in de hdmi van je tv (indien je dus een 2de hdmi hebt; in de eerste zit al de kpn ontvanger) videoland naar je tv streamen.

Of heeft die mini pc misschien een HDMI OUT? Voor naar de tv.

Ik wou je nog een Apple TV kastje bij de tv adviseren, maar die is best prijzig.
(32 GB: € 199; 64 GB: € 219)

Dan kun je misschien de goedkopere Humax TV+H3 kopen. Ook daar kan Videoland op. Maakt van iedere tv met hdmi een smart-tv.
@PeterG, bedankt maar heb de mini pc sowieso nodig ivm bepaalde .tor 😉bestanden......
Het is een media mini pc dus gelukkig ook een HDMI aansluiting.