Beantwoord

Videoland en terugkijken niet meer beschikbaar

• 13 december 2018
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Normaal gesproken ga ik naar menu, kies ik on demand, en dan kies ik uit de lijst videoland.
Dit gaat nu niet. Ik kan niet naar bedenen scrollen en er staat aangegeven: geen video's beschikbaar.
Ook terugkijken lukt niet.

Weet iemand de oplossing?
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 december 2018, 11:11

Goedemorgen Belikekim, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je Videoland niet kan aanspreken via de tv-ontvanger, gaat er inderdaad iets mis. De beste manier om dit weer te herstellen is door de tv-ontvanger stroomloos te maken voor 2 minuten en opnieuw aan te sluiten / in te schakelen. Mocht dat niet werken, kan je de ontvanger een reset geven. Dat kan via de link die Dennis al gegeven heeft! Zou je willen laten weten of dit geholpen heeft? Anders moeten we namelijk naar een andere oplossing gaan kijken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Belikekim,

Wat vervelend dat je Videoland niet kan ontvangen, heb je het altijd wel gehad?
Zo ja zal je dan eens de tv ontvanger eens willen resetten? En daarna nog eens kijken of die erbij staat. Ik hoor het nog van je.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Belikekim, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je Videoland niet kan aanspreken via de tv-ontvanger, gaat er inderdaad iets mis. De beste manier om dit weer te herstellen is door de tv-ontvanger stroomloos te maken voor 2 minuten en opnieuw aan te sluiten / in te schakelen. Mocht dat niet werken, kan je de ontvanger een reset geven. Dat kan via de link die Dennis al gegeven heeft! Zou je willen laten weten of dit geholpen heeft? Anders moeten we namelijk naar een andere oplossing gaan kijken!
Reputatie 7
Badge +21
@Belikekim, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Mocht je hier nog vragen over hebben weet je ons te vinden!

Reageer