Vraag

Verschil Videoland App vs. ontvanger

  • 20 May 2019
  • 23 reacties
  • 2126 keer bekeken

Hier Film1 opgezegd voor Videoland via Kpn, onder het motto “alles voor de kids”.
vraag van deze zijde; hoezo is er een verschil tussen het Videoland aanbod via “on demand” en itv? Op itv zijn sommige seizoenen niet vindbaar.

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


23 reacties

Hier Film1 opgezegd voor Videoland via Kpn, onder het motto “alles voor de kids”.
vraag van deze zijde; hoezo is er een verschil tussen het Videoland aanbod via “on demand” en itv? Op itv zijn sommige seizoenen niet vindbaar.

Je voegt Videoland toe aan Itv of bedoel je met Itv specifiek de App van KPN

Hier Film1 opgezegd voor Videoland via Kpn, onder het motto “alles voor de kids”.
vraag van deze zijde; hoezo is er een verschil tussen het Videoland aanbod via “on demand” en itv? Op itv zijn sommige seizoenen niet vindbaar.
Je voegt Videoland toe aan Itv of bedoel je met Itv specifiek de App van KPN


Inderdaad specifiek de itv app van Kpn. Het lijkt mij dat als Videoland “toestaat” welke films en series er voor KPN openstaan, dat deze zowel via on demand alsmede op de Kpn app itv te zien zijn. Helaas dus niet.
Videoland en het Ondemand deel van het Pluspakket bijvoorbeeld staan los van elkaar.
Je zal deze fims of series specifiek via het Videoland menu van de tv ontvanger moeten opzoeken.
In de itv app zal je de specifieke naam moeten zoeken bij een of twee steekwoorden krijg je vaak teveel resultaten.

Er hoort geen verschil in aanbod te zijn hooguit dat dit opgelegd is vanuit RTL/Videoland dat niet alles via de KPN app gekeken mag worden.
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt grotendeels hetzelfde aanbod, maar Videoland bepaalt welke series en films wij mogen doorzetten. In beide gevallen, via Videoland zelf en via KPN, kan je het maandelijks opzeggen. Ben je geholpen met dit antwoord?
Ik vind niet dat RTL/Videoland dit niet mag doen. Want ook bij hun kost het € 8,99 p.m. en dat zijn ook de kosten want een klant aan KPN betaald voor Videoland: € 8,99 p.m. ik vind dat het gewoon allemaal hetzelfde moet zijn, anders ga ik hier het toch eens achteraan bij RTL. Want het is echt belachelijk dat hier verschil in moet zitten voor dezelfde prijs @Susan_ 🤔 Dit mag RTL absoluut niet doen. En doen ze dat wel, dan moet het bij KPN goedkoper worden als RTL Nederland series of films achterhoud van KPN omdat jullie dat niet mogen aanbieden aan de klanten. 😔
Reputatie 7
Badge +22
Via Videoland zelf betaal je 8,99 en via KPN ook.Via videoland heb je dus een ruimer aanbod.
Dat is me wat zo stoort, je bent dan gewoon dief van je eigen portemonnee! Echt absurd dat je dan bij KPN ook € 8,99 p.m. betaald! Ik ga de ene klant ook geen brood verkopen voor € 2,- terwijl die € 1,50 kost. Omdat er meer maanzaad op zit. 😥
Er hoort geen verschil in aanbod te zijn hooguit dat dit opgelegd is vanuit RTL/Videoland dat niet alles via de KPN app gekeken mag worden.



het verschil qua aanbod is er dus wel...

Er hoort geen verschil in aanbod te zijn hooguit dat dit opgelegd is vanuit RTL/Videoland dat niet alles via de KPN app gekeken mag worden.het verschil qua aanbod is er dus wel...

Ik weet dat Telfort klanten verschil in aanbod merkten tussen kijken via het KPN/Telfort kastje en kijken via een abonnement bij Videoland zelf daardoor kon de aanprijzing met onbeperkt of iets in die strekking niet gehandhaafd worden.

Jij merkt dus verschil in aanbod binnen KPN begrijp ik het zo goed?


@Dennis Schreve het is het product van RTL wat mij betreft staan ze in hun recht op deze manier concurreren ze met KPN zodat klanten eerder geneigd zijn om bij Videoland zelf een abonnement te nemen. Waardoor je makkelijker op meer schermen kan kijken. Het is simpelweg hoogtijd dat Videoland als OTT op de Netflix methode wordt aangeboden.


Neem Film1 die stoppen met lineair en gaan zover ik begrijp wel met de eigen app verder, dat scheelt ook de helft in kosten als consument.


Er hoort geen verschil in aanbod te zijn hooguit dat dit opgelegd is vanuit RTL/Videoland dat niet alles via de KPN app gekeken mag worden.het verschil qua aanbod is er dus wel...
Jij merkt dus verschil in aanbod binnen KPN begrijp ik het zo goed?


het betreft inderdaad een verschil in aanbod binnen KPN. Ik neem het wel op met de helpdesk, ik geloof niet dat Kpn hier op het forum zelf bijspringt...?
Jawel zover dit nodig is en zodra de vraag aan de beurt is. Je zou sneller antwoordt krijgen als je een nieuw topic had aangemaakt vermoed ik.
We roepen gewoon @Susan_ en dan wachten we het wel af 😊
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond allen!

Er zit een verschil tussen Videoland via Videoland zelf en via KPN. Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series zie via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken, het voordeel van een abonnement via Videoland zelf is dat je de app kan gebruiken en meerdere schermen kan gebruiken.

Hopelijk heb ik het zo een beetje kunnen ophelderen!
Reputatie 7
Badge +22
Goedenavond allen!

Er zit een verschil tussen Videoland via Videoland zelf en via KPN. Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series zie via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op.. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken, het voordeel van een abonnement via Videoland zelf is dat je de app kan gebruiken en meerdere schermen kan gebruiken.

Hopelijk heb ik het zo een beetje kunnen ophelderen!

@Susan_ het stoort mij dat je bij Videoland € 8,99 p.m. betaald, maar bij KPN ook! Dat mag dan in mijn ogen niet. Ik ga geen 8,99 betalen als ik toch niet alles van Videoland krijgt aangeleverd. Wat dan passend zou zijn is dat de prijs bij KPN wat naar beneden moet. Want ik vind wel dat RTL wel heel makkelijk aan het geld komt. Ik ga jou ook geen brood verkopen van € 3,- terwijl die € 2,- kost. Dan kom jij bij mij geen brood meer kopen. RTL moet dit gelijk trekken.
@Dennis Schreve je hebt gelijk maar dat is dus de winst marge.

@Susan_ dat is niet het antwoord op vraag van @Brandsen die had verschil binnen KPN. Tussen wat er te zien is via de ontvanger en de app
Goedenavond allen!

Er zit een verschil tussen Videoland via Videoland zelf en via KPN. Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series zie via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op.. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken, het voordeel van een abonnement via Videoland zelf is dat je de app kan gebruiken en meerdere schermen kan gebruiken.

Hopelijk heb ik het zo een beetje kunnen ophelderen!


@Susan_ Helaas geeft dit geen opheldering.
het betreft dus niet het verschil tussen Videoland en KPN, maar het verschil tussen aanbod tussen KPN/Videoland via de tv en jullie app. (Neem als voorbeeld even “moordvrouw”, via tv alle seizoenen, via KPN itv app alleen seizoen 07 en 1 aflevering seizoen 04.
Hoop het zo duidelijk te hebben gemaakt voor u.
Reputatie 7
Badge +21
@Brandsen, ik heb het nog even nagekeken (met een collega) en dit komt ook bij ons voor. Er zit verschil tussen de app, website en tv-ontvanger. Ik zal het nog even voor de zekerheid navragen, het kan iets zijn met op welke manier we wat beschikbaar mogen stellen. Maar ik zet het toch nog even door, je hoort snel van me!
@Brandsen, ik heb het nog even nagekeken (met een collega) en dit komt ook bij ons voor. Er zit verschil tussen de app, website en tv-ontvanger. .. Ik zal het nog even voor de zekerheid navragen, het kan iets zijn met op welke manier we wat beschikbaar mogen stellen. Maar ik zet het toch nog even door, je hoort snel van me!

@Susan_ ik wacht het geduldig af, zit er sowieso een maand aan vast 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Brandsen, zoals het nu lijkt stond er inderdaad een vinkje verkeerd. Kan je nagaan of het inmiddels voor de serie Moordvrouw opgelost is? 🙂 Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Excuus, krijg net bericht dat het nog niet opgelost lijkt te zijn.. We zijn hierin afhankelijk van derden, die nog even op zich laten wachten.
Reputatie 2
Is hier al een update op? In de Vlaamsche pot is niet te zien via de app, maar wel via het on demand menu/ videoland.
Reputatie 7
Badge +21
@eciraum, helaas nog niet. We zijn afhankelijk van meldingen hierover. Ook jouw melding heb ik doorgegeven, maar kan dus nog even duren voordat het gecorrigeerd wordt.
Afhankelijk van meldingen?? Met alle respect wat een raar antwoordt dit betreft een betaalde dienst dat hoort op alle platformen gelijk te zijn. Het is al triest genoeg dat de videoland tab zover ik weet nog steeds ontbreekt.
Reputatie 7
Badge +21
@Galdor68, er is mij gezegd dat het op dit moment niet mogelijk is om alle series te controleren omdat er andere prioriteiten zijn. Ik besef dat dit geen top antwoord is, maar wel een reëel antwoord op dit moment. Vandaar dat ik dit ook aangeef.
@Galdor68, er is mij gezegd dat het op dit moment niet mogelijk is om alle series te controleren omdat er andere prioriteiten zijn. Ik besef dat dit geen top antwoord is, maar wel een reëel antwoord op dit moment. Vandaar dat ik dit ook aangeef.
Dat kan ik deels begrijpen maar hoe kan een betaalde dienst geen proriteit hebben? Het gebruiken van de app zelfs kost dan niks extra de dienst Videoland wel. Ik begrijp dat je geen ander antwoord kan geven.
Een topic als deze zou al aanleiding kunnen zijn om Videoland naar 202 te verhuizen en niet meer als extra pakket aan te bieden.
@Galdor68, er is mij gezegd dat het op dit moment niet mogelijk is om alle series te controleren omdat er andere prioriteiten zijn. Ik besef dat dit geen top antwoord is, maar wel een reëel antwoord op dit moment. Vandaar dat ik dit ook aangeef.

Susan,

Ik begrijp dat jij ook niet meer kan vertellen. Maar begrijp ik goed dat dit een soortelijk antwoord van jouw leiding is als de medewerkers van Volkswagen kregen toen ze ontdekten dat er iets mis was met de software die de uitstoot van dieselauto's raporteerde?

😥

Reageer