Beantwoord

Videoland kijken langzaam

  • 10 March 2019
  • 4 reacties
  • 486 keer bekeken

Als ik videoland via kpn neem kan ik dan ook op mijn tablet kijken?
En zit er veel verschil in met het gewone videoland?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 10 March 2019, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Tja, het kan wel. Maar waarom zou je een film of serie op zo'n klein scherm willen kijken?

Op dit moment is het zo dat je het dan alleen via de zoekfunctie kan doen in de kpn-app. Je moet dus wel de titel (film/aflevering) weten of de naam v.d. serie. Zo lekker bladeren als via de ontvanger kan nog niet.

Ik heb de indruk dat er geen verschil is tussen het aanbod via kpn of het aanbod direct via videoland.com.

Neem je het abo via videoland.com dan kun je hún app gebruiken. Met Chromecast kun je dan streamen naar je televisietoestel (groot scherm).
Reputatie 7
Als ik videoland via kpn neem kan ik dan ook op mijn tablet kijken?
En zit er veel verschil in met het gewone videoland?

Videoland via de KPN iTV app werkt nog niet echt prettig maar ik heb begrepen zal een volgende update daar verandering in brengen.
Er zit inderdaad een verschil tussen het aanbod rechtstreeks via Videoland en het aanbod via KPN.
Ik heb nu het gewone videoland,maar als ik die op mijn tv wil kijken,valt de verbinding steeds weg en op mijn tablet niet.
Bij netflix doet hij het prima op de tv
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Ingrid1972, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Je kijkt nu Videoland via je smart tv? Kijk je dit op een van de ondersteunde apparaten? Je kunt met de 'gewone' Videoland ook de app downloaden op de tablet trouwens 🙂.