Beantwoord

Videoland kijken lukt niet

  • 10 February 2020
  • 8 reacties
  • 2021 keer bekeken

Reputatie 2

Als ik ingelogd ben op WiFi dan kan ik geen Videoland meer kijken wel als ik WiFi uit zet en via gsm ga dan lukt het wel lijkt wel als kpn dit blokkeert 

 

wat kan je hier aan doen

icon

Beste antwoord door Paul32 13 February 2020, 10:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Paul32. Van harte welkom hier. Ik heb even een kijkje genomen en ik zie dat je geen Videoland pakket hebt. Dit betekent dat je een abonnement rechtstreeks via Videoland zelf hebt. Klopt dat? Je kunt dan in ieder geval geen Videoland gebruiken via je tv-ontvanger of de iTV app. Kun je daarom toelichten op welke manier je kijkt en op wat voor apparaat? Krijg je een bepaalde foutmelding als je kijkt via je WiFi-verbinding? 

Reputatie 2

Ik stream Videoland na de tv alleen als ik via internet ga van kpn dan doet Videoland het niet ga ik gewoon via mijn telefoon dan doet ie het wel nu werkt het weer normaal, nog bedankt dat u er nog wou kijken ma het werkt weet.

en nog een vraag.

Weet u mss wanneer de smart tv komt want me dochters vragen er te heletijd over en ik weet nog niets alvast bedankt

 

groetjes paul

Je streamt via een chromecast? Hoe stabiel en sterk is de wifi verbinding? Als het om een Sony of Philips smart tv gaat met ingebouwde chromecast voorziening is deze bedraad aangesloten?

Je kan nu wel weer via wifi streamen?

Reputatie 2

Als ik op internet zat en ik wou na Videoland gaan kwam ik er niet op, en als ik gewoon mijn WiFi uitzet en dan kwam ik er wel op was net als het geblokkeerd was door kpn ma zoals ik al zij het werkt nu gewoon weer 

Waar kwam je niet op de website www.videoland.com of de app? Dit zal meer aan een slechte verbinding via Wifi hebben gelegen, of een complete storing geen vreemde blokkering.

Aangezien dit weer werkt  geniet ervan.

@Natasja zal je met de vraag over de TV verder moeten helpen.

Reputatie 2

Dan hoop ik dat Natasja eens kan kijken hoe lang het nog duurt

 

groetjes paul

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Paul32. Ik begrijp dat het probleem met Videoland is opgelost en je weer via WiFi kunt kijken. Dat is fijn. Verder lees ik dat je graag wilt weten wanneer je Samsung Smart TV wordt bezorgd. Ik heb direct navraag voor je gedaan binnen de organisatie. Als ik een reactie heb, dan laat ik het aan je weten. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Paul32. Ik heb een reactie ontvangen van de partij die gaat over de levering van de Samsung TV's. Ik heb begrepen dat zij jouw gegevens hebben ontvangen en je TV binnenkort wordt verstuurd. Wanneer exact kan ik je niet vertellen. :disappointed:  Ik raad je ook aan om daarvoor het algemene topic over de Black Friday deal: Samsung TV in de gaten te houden.