Sticky F.A.Q.

Videoland kijken via KPN

• 31 maart 2020
  • 131 reacties
  • 82662 keer bekeken
Videoland kijken via KPN

Toon eerste bericht

131 reacties

Reputatie 7
Badge +29

En die kan ik nu ook weer opzeggen. Of nouja, dat kan nu nog niet, want moet wachten tot 27-2 voordat ik op de knop ‘opzeggen’ kan klikken in MyKpn. Ook zo vreemd.

Dit klopt, @rboevink. Videoland is, net zoals de overige losse opties binnen een abonnement, maandelijks opzegbaar. Dus je kunt het dan weer opzeggen nadat je eerste maand voorbij is.  

En die kan ik nu ook weer opzeggen. Of nouja, dat kan nu nog niet, want moet wachten tot 27-2 voordat ik op de knop ‘opzeggen’ kan klikken in MyKpn. Ook zo vreemd.

Dit klopt, @rboevink. Videoland is, net zoals de overige losse opties binnen een abonnement, maandelijks opzegbaar. Dus je kunt het dan weer opzeggen nadat je eerste maand voorbij is.  

Het zou fijn zijn dat ik wel nu al kan aangeven dat ik per de volgende maand zou willen opzeggen. En niet nu moet wachten totdat de maand voorbij is om de opzegging door te laten voeren.

Mijn gevoel zegt, dat het mij dan nog een maand opzegtermijn kost en ik er dus 2 maanden aan vast zit .

Reputatie 7
Badge +29

Ik begrijp je zorg, @rboevink, maar dat is niet het geval. We noemen het maandelijks opzegbaar, maar in de praktijk betekent dit dat je het pakket gewoon 1 maand gehad moet hebben. Daarna kun je het op elk moment opzeggen (via je MijnKPN) en wordt het ook per direct beëindigd. Wel kan het zijn, afhankelijk van je factuurdatum, dat je een maand later pas de verrekening krijgt. Jij kunt op 27-2 opzeggen, als je dan, bijvoorbeeld, op de 25e je factuur krijgt staat daar nog een maand Videoland op. Op je factuur van 25-3 krijg je dan het geld terug, teruggaand naar 27-2. 

Ik begrijp je zorg, @rboevink, maar dat is niet het geval. We noemen het maandelijks opzegbaar, maar in de praktijk betekent dit dat je het pakket gewoon 1 maand gehad moet hebben. Daarna kun je het op elk moment opzeggen (via je MijnKPN) en wordt het ook per direct beëindigd. Wel kan het zijn, afhankelijk van je factuurdatum, dat je een maand later pas de verrekening krijgt. Jij kunt op 27-2 opzeggen, als je dan, bijvoorbeeld, op de 25e je factuur krijgt staat daar nog een maand Videoland op. Op je factuur van 25-3 krijg je dan het geld terug, teruggaand naar 27-2. 

Het staat bij deze genoteerd, ben benieuwd de 27e (+ de afrekeningen) :)

Reputatie 7

Heb je de Videoland-app niet gewoon in je televisie?

En wanneer is het volgende Darts toernooi weer op Videoland…. ?

Op dit moment op videoland-punt-com:

On Demand aanbod en de 2 live streams van Big Brother. Verder nog RTL 4, 5, 7 en 8. En die zitten ook al in het basispakket van KPN.
De live streams van Big Brother kun je niet casten met Chromecast.

Ik houd het on demand aanbod gewoon via het KPN Videolandpakket.

Enige wat je meer hebt via punt com zijn nu die live streams van B.B. En dat is stom, ongemonteerd, geen commentaar, geen duiding.

Heb je de Videoland-app niet gewoon in je televisie?

En wanneer is het volgende Darts toernooi weer op Videoland…. ?

Op dit moment op videoland-punt-com:

On Demand aanbod en de 2 live streams van Big Brother. Verder nog RTL 4, 5, 7 en 8. En die zitten ook al in het basispakket van KPN.
De live streams van Big Brother kun je niet casten met Chromecast.

Ik houd het on demand aanbod gewoon via het KPN Videolandpakket.

Enige wat je meer hebt via punt com zijn nu die live streams van B.B. En dat is stom, ongemonteerd, geen commentaar, geen duiding.

Nee, de videoland app, heb ik niet op de tv. Enkel Netflix en zo'n ander.

Geen idee, als het zover is sluit ik evt wel een .com abo af en stop ik hem daarnaar weer. Mits we behoefte hebben aan die extra wedstrijden.

Dus over het algemeen heb ik zowel die van kpn als die van .com niet nodig.

Reageer