Beantwoord

Videoland koppelen met KPN

  • 21 October 2019
  • 4 reacties
  • 767 keer bekeken

Ik ben net over gestapt van Ziggo naar kpn, erg teleurstellend dat je met een bestaande videoland account niks kan zien bij kpn.

Maar wat ik vreemd en niet erg geloofwaardig vindt is dat de klant moet klagen bij videoland waarom om hun niet willen dat kpn een app installeert om dit mogelijk te maken, terwijl dit bij Ziggo het wel kan.

Ik denk ( vermoed) dat het daar niet aan ligt, maar dat het met speciale afspraken en contracten te maken heeft en dat kpn zich er nu heel makkelijk van af wil maken door te zeggen dat het aan videoland ligt.

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 October 2019, 18:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Warner78. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling is en dat je graag via het bestaande account naar Videoland op de tv-ontvanger wil kijken. Wellicht komt deze optie er in de toekomst, maar op dit moment krijgen we hier geen toestemming voor. Tot die tijd kan je misschien jouw film of serie vanaf jouw telefoon of tablet casten via Chromecast.  

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. 

Ik zit met hetzelfde probleem heb een videoland.com account via de site en ingesteld geweest op ziggo

nu over naar KPN en weg is videoland.. Raar toch.. ik betaal ervoor moet ik het toch ook kunnen kijken via kpn of niet dan. Ik vind het raar alles nagekeken alle opties maar kan niet op videoland via kpn.. 

hoezo machtspositie dat je perse via kpn een abonnement moet afsluiten op videoland belachelijk voor woorden.

Is het inmiddels mogelijk om je bestaande account ook op kpn te kijken of niet,.

@Wiljanvs 

Tuurlijk kan je het kijken via internet van KPN. Via de Videoland APP in je smarttelevisie, smartphone, of tablet. Of via de website van Videoland.com.

Ook kun je het op je televisie zien via Chromecast. Via de app in je smartphone, tablet of via de videolandsite via Google Chrome.

Mogelijkheden genoeg dus.

Reageer