Beantwoord

Videoland: meer dan 1 aflevering van serie kijken lukt niet

  • 21 August 2019
  • 9 reacties
  • 1618 keer bekeken

Ik krijg maar elke keer de nieuw series niet te zien. Op tv word reclame gemaakt voor temptation island vips toxic maar ik kan nog steeds maar 1 aflevering zien.
En gtst het nieuwe seizoen zou ook al gekeken kunnen worden maar ook hier kan ik niks vinden.
Heb de ontvanger en de modem zelf de stekker er al uitgehaald maar niks werkt.
Vind het super irritant want iedereen in me omgeving kan het gewoon zien en ik kan dus helemaal niks zien van die series

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door PeterG 24 August 2019, 16:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kimmy92 Wat jammer dat je niet kunt zien wat je wilt. Hoe probeer je de afleveringen te bekijken? Via het menu van iTV? Over Temptation Island las ik in dit topic trouwens dat er maar één aflevering per week wordt toegevoegd.
Kijk je bij Videoland wel onder Series danwel TV-programma?!
Bij onlangs toegevoegd staat altijd alleen de eerste aflevering om aan te geven dat de serie of het tv programma is toegevoegd.
Van GTST staan de afleveringen 5 vooruit. Dus als ze er al staan van het nieuwe seizoen dan zijn het er max 5. (kan het nu niet zien, want heb op vakantie-adres geen Videoland)
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kimmy92 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat het één en ander inmiddels duidelijk is en anders lees ik graag je bericht hier!
Nee heel de videoland loopt gewoon vast ontvang helemaal geen nieuwe series en afleveringen. Heb deze via kpn ook stopgezet en via videoland zelf aangevraagd 😊
Reputatie 7
Badge +20
Oh, dat klinkt als een heel anders probleem, @Kimmy92 De oplossing waar je voor hebt gekozen is misschien wat radicaal, maar als het nu wel goed werkt is dat alleen maar mooi natuurlijk.
Ik weet niet of ik dit topic mag gebruiken voor mijn eigen vraag?
Mag het niet laat het even weten!

Heb ongeveer hetzelfde probleem, wil graag The Handsmaid's tale kijken, maar ik zie in het menu van Videoland niet meer als 3 afleveringen (van serie 2)

Waar is serie 3? Toen ik Videoland via Ziggo keek hadden we wel alle afleveringen, maar door de overstap naar KPN dit abo opgezegd, en niet alles kunnen afkijken.
@LegoEdwin
Ik neem aan dat je nu Videoland via KPN hebt?
Want het abonnement via Ziggo voor Videoland gaat heel anders.

Ik zie alle 3 seizoenen gewoon staan met alle afleveringen:
Menu > on demand > Videoland > Series > The Handmaid's tale

Verder heb ik ook even gekeken onder Pluspakket on demand en daar staan alleen serie 1 en 2. Maar wel volledig.
Menu > on demand > Pluspakket on demand > series > alle series

Wat vaak helpt bij (dergelijke) problemen: even de ontvanger ca. 30 sec. helemaal uit (schak. op achterkant).
@PeterG
Hartelijk dank voor je reactie, heb nu idd Videoland via KPN.

U ziet via uw eerste verwijzing de 3 seizoenen staan,
ik nu ook als ik in de "regel" series gewoon naar beneden scrol,
ik had het gedaan met de zoekfunctie en dan krijg je maar 3 aflevering (in HD en gewoon, = 6)

Ik heb h'm inmiddels ook gevonden via iTV, vind het een beetje verwarrend "allemaal",
maar het werkt wel.

Ontvanger had ik al een keer uitgeschakeld, maar dat hielp niet.

Groet,
Edwin
@LegoEdwin
Oh, die zoekfunctie. Tja, op naam v.e. serie vind je niet alles. Die werkt nml op titels (v.e. aflevering of film). Zoekfunctie handigst voor films dus.

"Vervolgprogramma's" 😉 vind je altijd onder danwel Series, danwel TV programma's 😄

Lidwoorden tellen mee voor het alfabet. The Handmaid's tale staat dus onder T.

Maar ik zoek altijd via de rubrieken. 😁

Reageer