Beantwoord

Videoland niet meer via ITV

  • 29 July 2021
  • 6 reacties
  • 907 keer bekeken

Reputatie 2

Helaas heb ik zojuist vernomen dat Videoland binnenkort alleen via de TV ontvanger beschikbaar is.

Mijn vraag is waarom ik dan geen films en series van Videoland meer online kan bekijken.

Ik ben hierdoor erg teleurgesteld en zal mogelijk dit abonnement opzeggen. 

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 July 2021, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Het zit iets anders. Je kan zeker nog online kijken na de omzetting maar dan via de website/app van Videoland zelf en niet via de website van KPN ITV.

 

Het wordt vergelijkbaar met Netflix. Jij hebt een abonnement bij Videoland (hetgeen je betaalt via de KPN rekening) en je kan kijken op alle manieren. Een app op de TV decoder, of via de app op je eigen TV, of de app op een telefoon, of online. 

Precies zoals alle andere klanten van Videoland die niet via KPN betalen maar direct aan Videoland.

 

Citaat: Na 21 september kan alleen met de bruikleendecoder van Interactieve TV naar films, series, documentaires en programma’s van Videoland gekeken worden. Het online kijken via de KPN iTV-app voor tablet, smartphone en Smart TV-internettelevisie is niet meer mogelijk. Hiervoor dient op termijn na de omzetting de apps van Videoland gebruikt te worden. In praktijk betekent dit overigens dat niet alleen op dezelfde maar zelfs meer apparaten naar content van Videoland gekeken kan worden.

Reputatie 7
Badge +19

Het zit iets anders. Je kan zeker nog online kijken na de omzetting maar dan via de website/app van Videoland zelf en niet via de website van KPN ITV.

 

Het wordt vergelijkbaar met Netflix. Jij hebt een abonnement bij Videoland (hetgeen je betaalt via de KPN rekening) en je kan kijken op alle manieren. Een app op de TV decoder, of via de app op je eigen TV, of de app op een telefoon, of online. 

Precies zoals alle andere klanten van Videoland die niet via KPN betalen maar direct aan Videoland.

 

Citaat: Na 21 september kan alleen met de bruikleendecoder van Interactieve TV naar films, series, documentaires en programma’s van Videoland gekeken worden. Het online kijken via de KPN iTV-app voor tablet, smartphone en Smart TV-internettelevisie is niet meer mogelijk. Hiervoor dient op termijn na de omzetting de apps van Videoland gebruikt te worden. In praktijk betekent dit overigens dat niet alleen op dezelfde maar zelfs meer apparaten naar content van Videoland gekeken kan worden.

Helaas is deze informatie niet volledig correct. Het is straks alleen mogelijk om via de tv-ontvanger gebruik te maken van Videoland als je het afneemt via KPN. Je kunt geen gebruik maken van de app van Videoland zelf. Het citaat dat @Ward_  hier aanhaalt is niet correct. 

Er zijn nog besprekingen gaande om het mogelijk te maken dat KPN klanten met Videoland, gebruik kunnen maken in de toekomst van de Videoland app op andere apparaten. 

Reputatie 7
Badge +10

Excuus voor de verwarring. Mijn citaat kwam van totaaltv.nl maar ik zie nu ook op Team KPN dat dit niet klopte.

 

Reputatie 7
Badge +19

Excuus voor de verwarring. Mijn citaat kwam van totaaltv.nl maar ik zie nu ook op Team KPN dat dit niet klopte.

 

 

Dat kan gebeuren, no need to apologize. TotaalTV had verkeerde info gepubliceerd. 

Samengevat: Wil ik na 21september on line Videoland willen blijven bekijken, dan zeg ik het abonnement bij KPN op en ga rechtstreeks naar Videoland zo dat ik via hun app weer online kan kijken.

Dus wanneer precies gaat Videoland nu over hoor allerlei datums ,heb wel update gehad maar Videoland is nog steeds hetzelfde .

Lees ook dat Videoland geen live uitzendingen op KPN toestaat van Bijv. BigBrother.

Kreeg te horen dat er weer uitstel is tot medio eind December .

kunnen jullie is wat specifieker zijn omtrend alle wijzigingen.