Beantwoord

Videoland niet onder On Demand te vinden

  • 3 January 2019
  • 8 reacties
  • 900 keer bekeken

Sinds 23 dec. jl. zijn wij via KPN geabonneerd op Videoland. Via on demand zouden wij Videoland moeten kunnen kijken, maar Videoland is onder on demand niet terug te vinden. Hoe kunnen wij Videoland kijken?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 January 2019, 16:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Loetje2018, Als de optie niet onder On Demand op de ontvanger staat, dan lijkt het erop dat Videoland niet actief is. Deze kun je alsnog activeren via MijnKPN. Ook ik kan Videoland voor je activeren. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) In de iTV app is er geen aparte Videoland menu zoals op de iTV ontvanger. Je kunt de film of serie opzoeken via de zoekbalk. Dan kun je alsnog gebruik maken van Videoland via de app.

Mocht er iets onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag 🙂
Dag Marina,

Dank voor je reactie. Ik heb mijn gegevens in het forumprofiel toegevoegd. Graag Videoland activeren.

B.v.d.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Loetje2018, Ik zie dat het Videoland pakket inmiddels actief is. Kun je dit controleren onder On Demand?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Loetje2018, Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ga ik ervan uit dat Videoland actief is. Anders hoor ik het van je!
Hoi Marina, videoland is nog niet terug te vinden onder On Demand.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Loetje2018, Zou je de ontvanger eens willen resetten? In dit topic leggen we uit hoe je dit doet. Hopelijk kun je na de reset eindelijk gebruik maken van Videoland, anders hoor ik het graag en ga ik verder zoeken naar een oplossing.
Dag Marina, door het resetten is het gelukt. Dank!
Reputatie 7
Badge +19
Hartstikke fijn dat het met een reset is opgelost. Als je nog vragen hebt, dan zie ik je graag weer verschijnen op het forum!

Reageer