Beantwoord

Videoland niet te bekijken, ontevreden klant

  • 11 May 2021
  • 11 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedemorgen,

Gisteravond pakket Videoland besteld via de TV, nu helaas nog steeds niks, er staat het is in behandeling dit kan 10 minuten duren. Deze melding staat er helaas nog steeds dus werkt niet, vanmorgen gebeld met KPN klantenservice, ik werd continu weggedrukt, daarna iemand gesproken, werd in de wacht gezet en heb ruim 17 minuten moeten wachten en toen werd de verbinding verbroken, dit vind ik echt netjes gezegd geen stijl, aangezien je ook niet kan chatten ivm een storing, is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik hoor graag wat jullie kunnen doen om mij weer tevreden te krijgen, want ben er nu wel een beetje klaar mee.  Zie printscreen !!!

 

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 11 May 2021, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Marlo1984,

Vervelend dat het niet lukt om videoland geactiveerd te krijgen. Heb je al eens geprobeerd de ontvanger een minuut stroomloos te maken en dan te kijken of het pakket wel actief wordt? 

Zo niet, dan kan je ook nog is proberen om de ontvanger te resetten via Menu → Instellingen → 2x gele knop indrukken op de afstandsbediening en dan software opnieuw installeren. Dit duurt ongeveer 15 minuten. 

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Marlo1984 

Hoewel de tip van @Chrizziey goed bedoeld is, zal dit waarschijnlijk niets uitmaken. Het zenderpakket moet aan de server-kant aangezet worden en de status die jij op de ontvanger ziet rapporteert simpelweg deze status. Dus als deze op “in behandeling” blijft staan, dan is het proces ergens bij KPN vertraagd. 

Het herstarten van de TV ontvanger helpt alleen als dat zender overzicht meld dat het zenderpakket aan is gezet, maar je kunt de zenders niet zien op de ontvanger. Maar over het algemeen is het in stand-by zetten van de ontvanger en deze weer volledig aanzetten voldoende in die gevallen.

Maar terug naar jouw specifieke probleem: Ik zie dat er toevallig rond 10:00 vanochtend een korte verstoring was waardoor orders vertraagt waren. Dit zou weer opgelost moeten zijn. Kun je eens kijken of het zenderpakket nu wel geleverd is?

Beneden doet hij het nu wel alleen boven krijg ik een foutmelding ontvanger al opnieuw herstart zie foto

 

Reputatie 7
Badge +12

Welk model is de tv ontvanger boven?

Zelfde als beneden 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Marlo1984, welkom! Ik zie dat je al uitstekend geholpen bent en Videoland al op één van de ontvangers werkt. Top! Werkt ‘ie inmiddels ook op de andere? Zo niet, zou je die ontvanger eens 30 seconden stroomloos willen maken? Ik hoor graag of dat het gewenste effect heeft. Mocht dat niet het geval zijn, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer. En zet het serienummer van de ontvanger (vind je onderop de ontvanger) onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. 

Hallo @Marlo1984, welkom! Ik zie dat je al uitstekend geholpen bent en Videoland al op één van de ontvangers werkt. Top! Werkt ‘ie inmiddels ook op de andere? Zo niet, zou je die ontvanger eens 30 seconden stroomloos willen maken? Ik hoor graag of dat het gewenste effect heeft. Mocht dat niet het geval zijn, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer. En zet het serienummer van de ontvanger (vind je onderop de ontvanger) onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. 

Hoi nog steeds dezelfde melding boven alles geprobeerd maar werkt nog steeds niet!

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Marlo1984 

Welke melding krijg je op je ontvanger boven? Want ik zie alleen dat je een foutmelding krijgt, maar ik kan nergens zien dat er staat welke foutmelding?

Reputatie 7
Badge +30

Is het inmiddels opgelost, @Marlo1984? Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Zo niet, zou ik ook graag willen weten welke melding je krijgt :-).

Helaas nog niet opgelost zou als het goed is monteur komen kan ik nog afspraak inplannen?

Reputatie 7
Badge +30

Je had daar nog geen afspraak mee gemaakt, begrijp ik? Welke foutmelding krijg je? En wat gebeurt er als je de ontvanger van beneden boven neerzet en andersom? Ik zie dat de telefonische helpdesk had geadviseerd om het modem te resetten: daar is het ook niet mee opgelost?