Beantwoord

Videoland niet toegevoegd

  • 20 October 2019
  • 7 reacties
  • 208 keer bekeken

ik heb vanmiddag videoland toegevoegd maar het staat niet bij on demand tussen wacht al uren maar nog steeds niks?

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 20 October 2019, 21:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @melissa hermans 

Even de TV ontvangers achterop uitzetten, 10 seconden wachten, daarna weer aanzetten. Want dan worden ze opnieuw gesynchroniseerd met de server. Als het dan goed is moet Videoland erbij staan. 

Beste@melissa hermans 

Even de TV ontvangers achterop uitzetten, 10 seconden wachten, daarna weer aanzetten. Want dan worden ze opnieuw gesynchroniseerd met de server. Als het dan goed is moet Videoland erbij staan. 

dankje wel voor u bericht mijn partner had dat al geprobeerd maar werkt nog steeds niet helaas 

 

mvg melissa 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @melissa hermans 

Dat is vreemd, hoe heb je Videoland aangevraagd? Via MijnKPN of via de TV ontvanger? Niet via de site van Videoland zelf doen, want dan werkt het niet. 

goedemorgen 

 

klopt via MijnKPN heb ik het aangevraagd 

maar hij laat helaas niks zien bij On Demand normaal staat ie daar tussen maar dit keer niet 

 

mvg melissa

Via mijn service naar zenderpakket en daar videoland inschakelen en dan nog niets?

Succes

 

het is uiteindelijk gelukt had blijkbaar een foutmelding dus moest alles uitschakelen en loskoppelen en nu staat videoland er wel tussen, bedankt voor jullie hulp 

 

mvg melissa 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @melissa hermans, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Ik zie dat jouw probleem inmiddels opgelost is! Een herstart is inderdaad vaak de oplossing indien het na een tijdje nog niet toegevoegd is. Fijn dat je nu gebruik kan maken van Videoland ;)

Heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen dan hoor ik het graag!

Reageer