Beantwoord

Videoland op KPN-app

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag via mijn KPN abonnement Videoland gestart. Blijkt dat het niet kan op mijn mobiel via de KPN-app.
Ik las in jullie forum dat er blijkbaar al geruime tijd geleden (begin vorig jaar) door KPN werd verteld dat zij er mee bezig is.
Waarom is het nog steeds niet mogelijk anno 2018?
Het kijken via Videoland op meerdere apparaten was voor het gezin fijn. Het valt mij tegen van KPN. Misschien toch masr denken aan stoppen van heel KPN abonnement (tv, internet, telefoon en 2x mobiel)
Dus...wanneer kan het via de tv-app van KPN,?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 February 2019, 11:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Frans68, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Opties van Videoland via KPN, kan je zeker wel vinden in de KPN iTV app. Er is alleen geen apart blokje voor gemaakt. Stel je wil een bepaalde film of serie zien, dan kan je hierop zoeken in de app. Dan zou die gewoon tevoorschijn moeten komen en kan je hem gaan kijken. Het enige is dus, dat er geen apart blokje voor Videoland in de app zit. Wil je laten weten of het via het zoek-icoontje je wel lukt om bepaalde dingen te vinden?
Reputatie 7
Badge +21
@Frans68 , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je nog gezocht en de Videoland opties kunnen vinden met de zoek-functie? Zonder reactie ga ik er vanuit dat je hierin geen hulp meer nodig hebt 😉
Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen Frans68, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Opties van Videoland via KPN, kan je zeker wel vinden in de KPN iTV app. Er is alleen geen apart blokje voor gemaakt. Stel je wil een bepaalde film of serie zien, dan kan je hierop zoeken in de app. Dan zou die gewoon tevoorschijn moeten komen en kan je hem gaan kijken. Het enige is dus, dat er geen apart blokje voor Videoland in de app zit. Wil je laten weten of het via het zoek-icoontje je wel lukt om bepaalde dingen te vinden?

Ik hoop trouwens wel dat het komt @Susan_, want op deze manier is het ook niet erg handig. Vooral voor klanten. die niet echt helemaal thuis zijn in de digitale wereld.

Reageer