Beantwoord

Videoland serie Judas maar 1 aflevering?

  • 6 January 2019
  • 21 reacties
  • 6194 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb me geabonneerd op Videoland via KPN, speciaal om de serie Judas te zien. Deze zou er in zijn geheel op staan vanaf vandaag maar zie nog maar 1 aflevering i.p.v. alle 6 die deze serie zou hebben. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 January 2019, 11:15

Bekijk origineel

21 reacties

Alle afleveringen staan er nu wel allemaal op!
Reputatie 3
Badge
Yep, eerder vanochtend nog niet enkel aflevering 1.
Reputatie 3
Badge
Andere vraag. Kan ik na het bekijken van deze serie Videoland gewoon weer uitschakelen/opzeggen in 'mijn kpn' of via het TV menu?
Waar kan ik de andere afleveringen vinden dan? Zie alleen bij onlangs toegevoegd aflevering 1 staan.
En trouwens, je kunt videoland volgens mij alleen opzeggen via mijnkpn en niet meer via het tv menu.
Reputatie 3
Badge
Als je zoekt op Judas vind je ze allemaal. Maar dit is de eerste keer dat ik Videoland afneem van de KPN. Voorheen bij Videoland zelf gedaan, maar ik vind het maar een gedoe. Nergens te zien waar je gebleven bent qua afleveringen. Je moet echt de zoekfunctie gebruiken om alle afleveringen te zien. Het is niet gebruiksvriendelijk. Hoop nog altijd op een soortgelijke app zoals die van Netflix op KPN waar je zowel met KPN inloggegevens kan inloggen als je Videoland gegevens.
Dank je, gevonden!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag. Als je Videoland wil opzeggen kan dat inderdaad via MijnKPN. Je kunt hier ook weer een berichtje achterlaten, dan maak ik het voor je in orde 🙂
Heel apart hoe ik ook zoek alleen aflevering 1 is te vinden. Ik kan hier zo slecht tegen...
Ook bij mij allee de eerste aflevering te zien.
ik had ook hetzelfde probleem.even de experia box van de stroom gehaald,toen stond judas tussen het serie aanbod ,en kan ik alle afleveringen nu wel kijken.
Hoi Meniek,

Gedaan en het staat er nu op!
Dank je!
Reputatie 3
Badge
Net toen ik thuis kwam ook even gezocht op Judas, maar dat geld dus alleen voor de eerste aflevering aangezien series titels hebben en dan kun je op 'judas' zoeken dat je een ons weegt maar dan zal hij toch maar 1 aflevering vinden. Het staat tussen de series, maar nadat ik pas de TV decoder even had gereset. Beetje vreemde actie om dit te moeten doen, maar zoals gezegd vind ik de optie om Videoland te kijken via KPN niet de meest gebruiksvriendelijke...
Nog steeds op geen enkel overzicht te vinden ook niet na reset van tv ontvanger of experia box. Titels van afleveringen opgezocht via Google en hiermee kom ik dus wel bij de uitzendingen terecht
ik heb de stroom van de box afgehaald maar zie als ik zoek in alles alleen nog maar bij demand 1 aflevering... doe ik iets verkeerds?
Vind het zeer vreemd en vervelend dat je via de naam van de aflevering in dit geval afleveringen van judas moet zoeken naar afleveringen van de serie.

Kpn zelf gebeld en ook daar niet echt wijzer van geworden sterker nog kreeg de vraag wat wilt u dat ik er mee doe.

Via de klantenservice van Videoland erop gewezen dat je op naam van aflevering het vaak wel kan vinden.

Gebruiksgemak van KPN laat laatste tijd helaas steken vallen.
Reputatie 3
Badge
Via de zoekfunctie via de KPN app op mijn telefoon gaat het wel, vul je Judas in krijg je alle afleveringen om ze vervolgens met Chromecast af te spelen. Kan ook, maar niet handig. Daarom KPN: kom met een Videoland app zoals Netflix heeft. Op de smart TV's zit zo'n app ook en op je telefoon natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen, Wat vervelend dat niet iedereen alle afleveringen van deze serie kan bekijken. Ik heb het zojuist intern doorgezet om het verder te laten uitzoeken. Zodra hier meer over bekend is laat ik het jullie weten.
Reputatie 7
Badge +21
Alle afleveringen van de Videoland serie Judas zijn vanaf nu te bekijken via de tv-ontvanger en de via de iTV App. Via de tv-ontvanger ga je naar [Menu] -> [On Demand] -> [Videoland] -> [Series] en zoek je in de lijst naar Judas. Mocht het toch niet lukken, dan kan je het beste de tv-ontvanger resetten. In de iTV app krijg je alle afleveringen te zien als je zoekt op de titel (Judas).
Gisteren videoland via KPN.....Ik lees de reacties hier, maar ook ik kan maar 1 deel vinden. Reset allemaal al gedaan. Duur abonnement zo met halve series......
Hoi, @Barbara2 . Volg de (klik)route die Vikash uitlegt (reactie net boven die van jouw) en je zult de hele serie vinden. Daar staat ook wat je kunt doen mocht het er onverhoopt toch niet staan.

Onder Series staat de hele reeks (6 afl. in zowel SD als HD).

Reageer