Beantwoord

Videoland trillen

  • 12 January 2019
  • 9 reacties
  • 245 keer bekeken

Net geabonneerd op Videoland maar er is niet naar te kijken door trillingen van het beeld. Is hier iets aan te doen? En door de slechte kwaliteit wil ik hem meteen weer opzeggen. Kan dit?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 January 2019, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi engeltje, welkom op het forum. Dit herken ik helemaal niet, het hoort zeker niet zo. Gaat tv kijken wel goed? Wat bedoel je precies met trillingen? Zou je deze stappen willen uitvoeren? Per direct opzeggen kan ik uiteraard voor je regelen overigens, hoewel dat niet gelijk mijn doel is uiteraard.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +22
Hi engeltje, welkom op het forum. Dit herken ik helemaal niet, het hoort zeker niet zo. Gaat tv kijken wel goed? Wat bedoel je precies met trillingen? Zou je deze stappen willen uitvoeren? Per direct opzeggen kan ik uiteraard voor je regelen overigens, hoewel dat niet gelijk mijn doel is uiteraard.

Ik hoor graag van je.

Beste @engeltje100, even een aanvulling op het bericht van @Alex_P, hoe is je tv ontvanger(s) aangesloten? Bedraad of met een draadloze verbindingsset? Wat is de maximale snelheid die je op je adres kunt krijgen?
Reputatie 7
Badge +24

Hi engeltje, welkom op het forum. Dit herken ik helemaal niet, het hoort zeker niet zo. Gaat tv kijken wel goed? Wat bedoel je precies met trillingen? Zou je deze stappen willen uitvoeren? Per direct opzeggen kan ik uiteraard voor je regelen overigens, hoewel dat niet gelijk mijn doel is uiteraard.

Ik hoor graag van je.
Beste @engeltje100, even een aanvulling op het bericht van @Alex_P, hoe is je tv ontvanger(s) aangesloten? Bedraad of met een draadloze verbindingsset? Wat is de maximale snelheid die je op je adres kunt krijgen?


Thanks @Dennis Schreve voor de toevoeging.
Reputatie 7
Badge +22
@engeltje100 helaas is het niet moegelijk om Videoland gelijk weer op te zeggen, deze is maandelijks opzegbaar. Je betaalt dan voor 1 maand, er wordt ook een datum genoemd wanneer je het kan opzeggen. 😊
Reputatie 7
Badge +24
@engeltje100 helaas is het niet moegelijk om Videoland gelijk weer op te zeggen, deze is maandelijks opzegbaar. Je betaalt dan voor 1 maand, er wordt ook een datum genoemd wanneer je het kan opzeggen. 😊

Als het echt niet blijkt te werken zijn er altijd uitzonderingen. 😉 Kan me echter niet voorstellen dat we dit niet kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +22

@engeltje100 helaas is het niet moegelijk om Videoland gelijk weer op te zeggen, deze is maandelijks opzegbaar. Je betaalt dan voor 1 maand, er wordt ook een datum genoemd wanneer je het kan opzeggen. 😊Als het echt niet blijkt te werken zijn er altijd uitzonderingen. 😉 Kan me echter niet voorstellen dat we dit niet kunnen oplossen.

Dat weet ik maar nog zonet niet @Alex_P, ik wou het binnen een maand een pakket uitzetten, helaas zit er daar een einddatum aan. Op zich logisch, want je betaald een maand van tevoren. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Thanks @Dennis Schreve voor de toevoeging.
Graag gedaan! 😉👍
Reputatie 7
Badge +24
We wachten rustig een antwoord af.
Reputatie 7
Badge +24
Engeltje, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.