Videoland unlimited 1 maand gratis?

• 23 december 2014
  • 3 reacties
  • 998 keer bekeken

Hallo,

Via videoland.com kun je nu een maand gratis videoland unlimited krijgen, kan dit ook wanneer ik het via kpn activeer?

3 reacties

Reputatie 7
Ik kan er op de kpn site niets over vinden. Het is toch net wat anders dan de webversie. Maar pin me er niet op vast.

Als je het aanvraagt via de klantenservice (koper:0800 - 0402, glas:0800 - 0403) dan krijg je een echt mens aan de lijn en kun je het eerst vragen.

Enne, ongeveer 5 procent van het aanbod is 'gratis' via het Videoland Unlimited aanbod. Gloednieuwe films huur je gewoon voor geld per keer.

Reputatie 7
Badge +16
Ik ben bang dat deze acties los van elkaar staan want met regelmaat heeft KPN eigen acties m.b.t. Videoland Unlimited. Een paar maanden geleden bood KPN nog een 2 maanden gratis actie.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi markhansen,

Goed je weer te zien op het forum.

Het klopt wat  Giant2000 zegt. De acties van Videoland en KPN staan los van elkaar. Bij activatie in MijnKPN worden hierover €10 per maand in rekening gebracht tot wederopzegging. Helaas is er op dit moment geen actie gaande voor 2 maanden gratis Videoland Unlimited. Welke actie momenteel wel loopt is het zenderpakket HBO voor 4 maanden met 50% korting. Deze actie loopt nog 31 december 2014.

Nienke

Reageer