Videoland Unlimited:Pas Op!! misleiding van KPN!!

• 19 november 2013
  • 4 reacties
  • 10299 keer bekeken

Reputatie 1
Door mijn interesse voor het nieuwe "all you can watch" van videoland (videoland unlimited) besloten gebruik te maken van het aanbod om het pakket twee maanden uit te proberen.

Ik heb het pakket via het interactieve tv menu besteld.

Na mijn bestelling kwam ik erachter dat dit pakket twee keer in dit menu staat.

Bovenaan het pakket voor 10 euro per maand en halverwege het pakket met 2 maanden gratis.

Ik heb dus het pakket bovenaan besteld waarvoor ik dus gelijk 10 euro voor moet gaan betalen. Automatisch pak je toch de eerste optie ?

Ik heb meteen de klantenservice van kpn gebeld om dit recht te zetten....maaaaaar...... de reactie van de betreffende medewerker was dat ik gewoonweg pech had gehad !!!

Pech ?? 10 euro.... ja pech dus !! Ik wil eerst het pakket uitproberen om erachter te komen of het wat voor mij is !! Het kan niet meer hersteld worden ! Gelijk maar betalen voor iets waarvan ik niet weet wat ik ervoor krijg.

Dit is wat mij betreft totale misleiding van de klant door het pakket er twee keer in te zetten en daarbij het betaalde pakket bovenaan.

Daarbij is het een slechte zaak dat kpn geen moeite neemt om dit voor mij te herstellen !

Wat een SLECHTE service zeg !! Een dikke 1 !!

Mensen, pas dus op als je besteld via het tv-menu !! Eerst goed lezen dus !

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Veel oude films, ik zie liever de films in het normale videoland gedeelte.

Ik ga ook opzeggen na de 1e maand gratis!!!

Reputatie 4
Badge +4
Bedankt voor de waarschuwing !
Had hier nog niet naar gekeken maar idd zou je verwachten dat je idd 2 maanden gratis kijkt en daarna pas de 10 € gaat betalen !
Reputatie 7
Badge +16
Volgens mij betaal je 10 euro maar krijg je de eerste 2 maanden 2x 10 euro korting.

Reputatie 5
Badge +7
Beste gizmo,

Allereerst vind ik het vervelend te vernemen dat er onduidelijkheid bestaat omtrent het bestelproces. Ik heb het verhaal zoals je het hierboven hebt omschreven niet kunnen reproduceren. Zou je daarom in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer kunnen sturen? Dan ga ik voor je uitzoeken hoe het precies zit. 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer