Beantwoord

Videoland van € 10,- naar: € 8,99 p.m. gegaan, € 1,- goedkoper!

• 8 augustus 2016
  • 11 reacties
  • 280 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik merk dat Videoland tegenwoordig € 8,99 p.m. kost. Dat was eerst € 10,- p.m. altijd € 10,- p.m. moeten betalen. Maar mijn vraag is.... Wanneer is die prijsverlaging ingegaan? Wat natuurlijk wel heel positief is natuurlijk! :8 Zit er eventueel over te denken om het weer aan te zetten. Maar goed ik denk er nog over na! ;):8
icon

Beste antwoord door PeterG 8 augustus 2016, 21:24

Is ingegaan per 1 juli. Is voor mij geen verrassing. Was al begin juni bekend, zie hier.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wanneer is die prijsverlaging ingegaan?29 April 2016
Reputatie 7
Is ingegaan per 1 juli. Is voor mij geen verrassing. Was al begin juni bekend, zie hier.
Reputatie 7
Badge +11
Is de 1 euro de reden van opzegging/afsluiting?
Reputatie 7
Badge +18
Wanneer is die prijsverlaging ingegaan?29 April 2016Dat is apart! Ik heb daar nooit een mededeling over gehad. In dat geval ga ik even me factuur eens bekijken. Gaat mij niet om die ene euro. Maar dat is wel meer dan 2 maanden geleden. :8
Reputatie 7
Badge +18
Is ingegaan per 1 juli. Is voor mij geen verrassing. Was al begin juni bekend, zie hier.Toch wel een leuk cadeautje, van € 10,- naar € 8,99!!! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Is de 1 euro de reden van opzegging/afsluiting?Nee, zeker niet! Maar ik kwam het van de week op de reclame tegen. Maar dat was van Videoland zelf. En KPN heeft die zelfde prijs gehanteerd! Top hoor! 😉
Reputatie 7
Videoland is overal nu € 8,99.
Videoland.com, T-mobile, Ziggo (alleen via app in Horizonbox), KPN, XS4ALL, Telfort etc.
Reputatie 7
Badge +18
29 April 2016Ik heb op mijn factuur gekeken, en het is inderdaad op 1 juli ingegaan! PeterG had gelijk! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Ik had het dan over abonnementen direct bij videoland afgenomen
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb ook Videoland via KPN, alleen het nadeel hiervan is.
Dat ik dan niet de Videoland app (Tablet) kan gebruiken.

Sluit je direct bij Videoland een abonnement kan je weer de app
via KPN niet gebruiken. :8
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb ook Videoland via KPN, alleen het nadeel hiervan is.
Dat ik dan niet de Videoland app (Tablet) kan gebruiken.

Sluit je direct bij Videoland een abonnement kan je weer de app
via KPN niet gebruiken. :8
Als je Videoland via KPN hebt afgesloten. Kun je ook kijken via itvonline app. Daar is Videoland ook op actief.

Reageer